Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Гайно О.О.

Прізвище, ім’я, по батькові: Гайно Олена Олександрівна

Рік народження: 1979

Освіта: базова вища, вища

Фах: Диригент оркестру,  викладач по класу акордеона.

Практичний психолог, соціальний педагог, соціально-педагогічний працівник з дітьми з девіантною поведінкою. 

Звання, нагороди:

Посада: музичний керівник

Стаж: загальний педагогічний 15 років, на посаді- 8років

Адреса досвіду:  Дошкільний навчальний заклад «Первоцвіт»

                             Гадяцької міської ради

вул. Тельмана, 18; тел. 2-24-31

 

Тема досвіду:   Розвиток творчої особистості дошкільників засобами музики.

 

Анотація досвіду: Актуальність досвіду полягає в тому, що Олена Олександрівна на основі теоретичного аналізу  та довготривалої діяльності з вихованцями ДНЗ розкрила  особливості розвитку в них творчих здібностей засобами музичного мистецтва, охарактеризувала роль різних видів  музичної діяльності у процесі розвитку творчих здібностей дошкільників, розробила власну систему засобів музики, зокрема музично-дидактичних ігор, творчих завдань, театралізованої діяльності,  для забезпечення гармонійності та ефективності такого розвитку. Система роботи Олени Олександрівни з дошкільнятами дозволила їй говорити про те, що музичне мистецтво формує у дитини свободу в творчому мисленні, розвиває уяву, дає можливість імпровізувати, викликає у дітей радість, задоволення, позитивні емоції, дає поштовх до внутрішнього переживання. У дитини виникає бажання передавати музику в дії, міміці, жестах, рухах, співі, грі, створювати нові художні образи, що, в свою чергу, стимулює розвиток творчих здібностей вихованців.

    У процесі роботи Олена Олександрівна зробила висновок, що дітей слід якомога раніше спонукати до виконання творчих завдань, це обумовлено об'єктивними соціокультурними факторами,  важливою роллю творчості у пізнанні дітьми світу, їх природною активністю та обмеженістю  життєвого досвіду. Треба лише допомогти дітям вільно використовувати особистий досвід у різних видах діяльності, в тому числі й художньо-естетичній. На формування творчої особистості впливає чимало чинників, але відчутних успіхів, на думку автора досвіду, можна досягти, використовуючи  саме музичне мистецтво, так як воно є могутнім засобом, який сприяє всебічному і гармонійному розвитку особистості дошкільників. Тому Олена Олександрівна «занурює» вихованців у розмаїття музики,  навчає «жити» нею, ознайомлює з різними засобами виразності,  образними рухами, вчить орієнтуватися в просторі, бачити себе серед інших, бути сприйнятливим до музики, вправним, оптимістично налаштованим.

     Щоб формувати творчу особистість своїх вихованців, Олена Олександрівна впроваджує  нові методи виховання, забезпечує високий рівень самостійності дітей, створює умови, що сприяють формуванню їх творчих здібностей, творчої самореалізації: розкутість, позитивний емоційний стан, комфортну  психологічну обстановку, теплу, дружню атмосферу в дитячому колективі, постійно стимулює дитину до музичної творчості, проявляє співчуття до невдач, підбадьорює, терпляче ставиться навіть  до дивних ідей.     

   Залучення дітей до мистецької скарбниці – велике педагогічне надбання Олени Олександрівни. Вона переконана, що для розвитку творчих здібностей дошкільників необхідне поєднання музичного  мистецтва із іншими мистецтвами, тобто синтез мистецтв, завдяки чому у дошкільників активізу-ється  мислення, збагачуються естетичні уявлення, формуються еталони краси, розвиваються творчі здібності. Для цього педагог широко використовує зокрема й інтегровані заняття. Вони розширюють уявлення дітей про види мистецтва, засоби їхньої виразності, сприяють розвитку основ музичної та загальної культури (інтегроване заняття «Подорож до галереї мистецтв» - поєднання музичного та  образотворчого мистецтва; музична оперета - казка «Вовк і семеро козенят» - поєднання театралізованої діяльності із музичним мистецтвом). Таку роботу  Олена Олександрівна проводить у співпраці з педагогами ДНЗ, з батьками та за їх участю, надає необхідні рекомендації зазначеним учасникам навчально-виховного процесу.      

Також для розвитку творчих здібностей музичний керівник використовує комплекс засобів:

-музично-дидактичні ігри, що дають дітям уявлення про характер, жанри, зміст музики, музичні образи та засоби музичної виразності, викликають у дітей активний інтерес до музики, сприяють  швидкому оволодінню дітьми музичним репертуаром;

-ігри – драматизації, які дуже приваблюють дітей, оскільки вони доступні й відповідають їхнім інтересам, розвивають музичні та художні здібності;

-музичні творчі завдання, що  використовуються під час індивідуального і колективного спілкування дітей, у різних видах діяльності (гра, навчання, праця, творчість), сприяють активному сприйняттю музики дошкільниками,  дозволяють у  доступній формі залучити їх до основ музичного мистецтва,  є  важливим аспектом розвитку у дітей музичної культури.

Аналізуючи результати практичної роботи Олени Олександрівни, дійшли висновку, що систематичне застосування нею перерахованих засобів музичної діяльності дійсно викликає у дітей активний інтерес до музики, сприяє розвитку у всіх дітей без виключення музичних здібностей, творчості, а відтак розвитку творчої особистості, забезпечує соціалізацію кожної дитини, виховує морально – етичні та естетичні почуття.

  

 

Адреса для листування: dnzpervocvit@meta.ua                          

                                                                                        

                                                                     Досвід вивчали: методист Гадяцького науково-

                                                                    методичного центру Неминуща В.Е.,  вихователь-

                                                                     методист ДНЗ «Первоцвіт»  Писанка Ю.Л.

 

 

 

Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1299
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz