Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Стогній

Прізвище, ім’я, по батькові: Стогній Лілія Михайлівна

Рік народження: 1968 р.

Освіта: вища

Фах: вихователь дітей дошкільного віку. Логопед

Звання, нагороди: грамот Департаменту  освіти Полтавського

Посада: вихователь

Стаж: 27 років

Адреса досвіду:  Дошкільний навчальний заклад №2

                             «Берізка» Гадяцької міської ради

вул. Драгоманова, 2 тел. (05354) 2-24-25

 

Тема досвіду:«Розвиток мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку засобами народного фольклору»

Анотація досвіду. Актуальність даної роботи полягає в тому, що в ході навчально-вихованої роботи Лілія Михайлівна переконалася, що український фольклор є джерелом пізнавального розвитку дітей. Через фольклор діти краще засвоюють звукову систему мови, навички зв’язного мовлення, опановують основні граматичні форми та складні форми речень. Розвивається артикуляційний і голосовий апарат, мовне дихання, слухове сприймання. Фольклор допомагає в розвитку різних засобів інтонаційної виразності, збагачує активний словник. І все це – є передумовою розвитку зв’язного мовлення.

Цей досвід, закріплений систематичним використанням фольклорного матеріалу, а саме; потішок, загадок, прислів’в, приказок, казок. Визначає подальший мовленнєвий розвиток дошкільників, є найефективнішим методом вивчення рідної мови та розвитку інших мовленнєвих та розумових здібностей, емоційного прояву, пізнання навколишнього і свого «Я» та невід’ємною частиною у формуванні життєвої компетентності дитини.

Використовує інтерактивні методи і прийоми роботи з дітьми: метод багатоканальної діяльності, «Дерево» рішень», вправи «Мікрофон», мовні «перлинки»; підібрала цикл пальчикових ігор, ігор-занять, що сприяють звуковикові, використовує народні дидактичні ігри, театралізовану діяльність, оскільки, при ознайомлені з народними творами діти отримують зразки красивого, правильного, емоційно забарвленого зв’язного мовлення.

Цей вид роботи повністю відповідає особистісно-орієнтованій моделі навчання, за якої враховуються індивідуальні особливості дитини, допомагає вихователю встановити з вихованцями оптимальні – партнерські стосунки, створити атмосферу емоційної довіри та розкутості.

 

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1305
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz