Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Семінар 22.03.2012


 ПРОГРАМА

проведення районного семінару

вчителів географії

з проблеми «Формування успішної особистості засобами нових освітніх технологій навчання. Виховання основних цінностей життя.» 

Дата проведення:                                                                            22 березня 2012 року 

Місце проведення                                                 Гадяцька спеціалізована школа №4 І-ІІІ ступенів 

Учасники:                                                             вчителі географії, методисти Гадяцького НМЦ 

Мета: Обговорення проблеми формування успішної особистості засобами нових освітніх технологій навчання при вивченні географії з метою підвищення ефективності викладання предмету. Поширення досвіду роботи вчителів з теми: « Формування успішної особистості  засобами нових освітніх технологій навчання». 

900 –910               Збір  учасників семінару. 

9 – 1030       Відкриття семінару. Вітальне слово учасникам. Вступне діагностування

                                                                                        (Директор школи Харадзе С.О.,

                                                                                        методист Гадяцького НМЦ Оробей С.М.) 

1030 - 1115                       «Білки як високомолекулярні сполуки. Основні амінокислоти білків. Рівні структурної організації білків»

                                                                                        (урок з органічної хімії в 11 класі ,

                                                                                        вчитель Титаренко В.І.,спеціаліст вищої категорії)

1115 - 1125                           Обговорення уроку 

1125 - 1210                           «Дивовижний мінерал – вода»

                                                                                        (відкритий виховний захід для учнів 5-7 класів,

                                                                                        вчитель Титаренко В.І. спеціаліст вищої категорії)

1210 – 1230                           Брейк – кава 

1230 – 1300                                        «Формування хімічних компетентностей впровадженням сучасних методів і форм роботи у навчально–виховний процес»

                                                                                        (із досвіду роботи вчителів Гадяцького району) 

1300 – 1330                           «Використання сучасних ефективних форм і методів роботи в педагогічній практиці»

                                                                                        (тренінг, ЗНМР Харадзе Н.Г.,

                                                                                        спеціаліст вищої категорії, «Вчитель-методист») 

1330 – 1345                           Прийняття рекомендацій семінару 

1345 - 1400                           Підведення підсумків, закриття семінару

Рекомендації учасникам семінару 

У національній доктрині розвитку освіти XXI ст. зазначено: «Головна мета української системи освіти-створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, а закон України «Про загальну середню освіту» стверджує: «Завданням загальної середньої освіти є формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань»

Головною метою освіти на сучасному етапі є формування компетентної особистості, яка не лише володіє певною сумою знань, а й уміє застосовувати набуті знання на практиці, адекватно діяти в певних життєвих ситуаціях, брати на себе відповідальність, успішно вирішувати практичні завдання. Тому основним завданням сучасного учителя є пошук і впровадження систем навчання для ефективного досягнення цієї мети, пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їхньої розумової активності, спонукання до творчості, вироблення вмінь практичного і творчого застосування набутих знань.

В умовах, коли обсяг знань і швидкість їх оновлення невпинно зростають і частина інформації стає застарілою, зрозуміло, що опанування новими знаннями потребує втілення прогресивних методологій навчання. Найефективнішим навчання стане тоді, коли учень виявить максимальну активність, а учитель – активніше користуватиметься функцією консультанта та організатора навчального процесу.

Одним із способів організації активного навчання є використання під час уроків сучасних педагогічних технологій таких як:

1.        Організація проектного навчання на уроках географії і економіки;

2.        Технологія розвитку критичного мислення;

3.        Особистісно-орієнтоване навчання;(створення портфоліо, науково-дослідницька робота )

4.   Використання інформаційно-комунікаційних технологій;

5.   Інтерактивні методи навчання.

Найважливішим завданням педагога на кожному уроці є активізація пізнавальної діяльності. В умовах демократизації та гуманізації процесу навчання й виховання значну роль відіграють диференційований та індивідуальний підходи, ситуація успіху в навчанні для учнів середнього рівня, що є стимулом для учнів, яким педагог допомагає вийти на вищий рівень навчальних досягнень, проводячи індивідуальні консультації, додаткові заняття.

Учителями географії району проводиться відповідна робота щодо підвищення інтересу до вивчення географії, як навчального предмета, що сприяє формуванню в учнів світоглядного розуміння природи Землі, її географічної оболонки як природного та природно-техногенного середовища, в якому протікає життя людини. Немало творчо працюючих учителів географії району знаходяться у стані пошуку оптимальних шляхів і засобів ефективної роботи в профільних класах, експериментують, апробують і намагаються досягнути плідних результатів у цій діяльності.

Разом із тим, виникають ряд проблем, а саме:

Недостатня матеріально-технічна база;

Не знання основ комп'ютерної грамотності;

Уміти оптимально поєднувати традиційні та інноваційні форми,      методи,прийоми організації навчальної діяльності учнів.

 

Учасники семінару, обговоривши проблеми,

РЕКОМЕНДУЮТЬ:

1.        Опанувати основи комп’ютерної грамотності;

2.        Опанувати програмою швидкісного набору текстів;

3.        Ознайомитися з ринком навчального програмного забезпечення.

4.        Ознайомитися із спеціальними сайтами для вчителів; географії,навчитися використовувати знайдені матеріали;

5.        Вчителям географії, сприяючи покращенню рівня навченості учнів, прагнути до досконалого оволодіння сучасними інформаційними технологіями, вміло застосовувати їх для здійснення деференціації та індивідуалізації навчального процесу.

6.        Залучати учнів до створення презентацій, буклетів, рефератів,наукових робіт, стимулювати їхню роботу з різними джерелами додаткової інформації.


Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1301
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz