Меню сайту
Пошук
|
Роль бібліотекПерелік питань з вивчення
ролі шкільних бібліотек в забезпеченні ефективного функціонування освітньої
системи загальноосвітніх навчальних закладів І. Загальні відомості 1. Приміщення шкільної бібліотеки (кількість
кімнат, площа та її придатність. Наявність абонементу та читальної зали, книгосховища)._________________________ 2. Обладнання шкільної бібліотеки.(кількість стелажів, наявність
комп’ютерів, кількість місць у читальній залі
тощо)__________________________________________ 3. Години роботи шкільної бібліотеки.____________________________________________ 4. Працівник (прізвище, освіта, стаж роботи в бібліотеці,ставка
-0,5;1;1,5)___________ 5. Характеристика школи (кількість класів, учнів,вчителів)__________________________ 6. Комплектування ( комплектування за останні
2 роки, передплата періодичних видань –спонсорські кошти, акція «Подаруй
бібліотеці книжку» та ін. )______________________ 7. Облікова документація бібліотеки(наявність та правильність
ведення інвентарних та сумарних книг, журнал обліку брошурних видань;стан
читацьких формулярів та їх ведення)______________________________________________________________________ 8. Планово-звітна документація(план роботи на поточний рік,
звіти про одержану літературу, накладні на отриману літературу, наявність
та систематичність ведення щоденника роботи шкільної бібліотеки (статистика
книговидач, відвідування)________ 9. Регламентуюча документація бібліотеки(Положення
про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу, правила користування
бібліотекою, посадові інструкції, паспорт бібліотеки)________________________________________________ 10. Вилучення застарілої та зношеної літератури.(акти списання літератури)__________ ІІ. Організація книжкових фондів та
каталогів
1. Стан та характеристика книжкових фондів (кількісний та якісний
склад фондів, забезпеченість літературою за шкільною програмою,
науково-методичною та довідковою літературою)______________________________________________________ 2. Організація книжкових фондів (відкритий доступ, тематичні полиці.
Відокремлення книжкового фонду для окремих категорій читачів (1-4; 5-8; 9-11кл.;
вчителів) 3.
Організація каталогів та картотек
(наявність та стан ведення алфавітного та систематичного каталогів,
картотеки підручників, газетно-журнальних статей та ін.) 4. Інформаційно-бібліографічна робота бібліотеки (організація
та оформлення виставок нових надходжень, рекомендаційних списків літератури для
позакласного читання, на допомогу навчально-виховному процесу, актуальні
педагогічні питання, до теми над якою працює навчальний заклад, тематичних
папок)_______________________________ 5.
Виховання культури читання (організація
бібліотечних уроків, факультативу з основ виховання культури читання, робота
гуртків «Книжкова лікарня», «Друзі книги» , бесіди та консультації при виборі
книжок)_____________________________________________ 6.
Робота з підручниками згідно Інструкції
про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури(комплектування, замовлення, збереження,
видача та приймання – журнал видачі, формуляр класу; забезпеченість на поточний навчальний рік)__________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ ІІІ. Робота з читачями-учнями
1.
Стан залучення кожного класу до читання в
шкільний бібліотеці _________________ 2.
Індивідуальна робота з читачями-учнями (індивідуальні консультації, робота зі щоденниками
читача, відгуками тощо) __________________________________________ 3.
Масові форми пропаганди книги. (різноманітність
форм та методів проведення масових заходів, співпраця з вчителями-предметниками
та класними керівниками екскурсії до бібліотеки, впровадження інноваційних методів бібліотечної роботи) 4.
Проведення Всеукраїнської акції «Живи,
книго!» ( накази, планування, результати рейдів-перевірок,
стенди, нагородження переможців шкільного етапу тощо)__________ 5. Вивчення стану роботи шкільної бібліотеки адміністрацією навчального
закладу(видача наказів,виступи на нарадах,
затвердження переліку підручників)_______ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ 6.
Додаткові відомості
__________________________________________________________ 7.
Висновки та пропозиції_______________________________________________________ _____________________________________________________________________________ 8.
Окремі зауваження___________________________________________________________ Дата___________________
Підпис________________ |
Календар
Наше опитування
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||