Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Роль бібліотек

Перелік питань

 з вивчення ролі шкільних бібліотек в забезпеченні ефективного функціонування освітньої системи загальноосвітніх навчальних закладів

 

І. Загальні відомості

1.       Приміщення шкільної бібліотеки (кількість кімнат, площа та її придатність. Наявність абонементу  та читальної зали, книгосховища)._________________________
_____________________________________________________________________________

2.        Обладнання шкільної бібліотеки.(кількість стелажів, наявність комп’ютерів, кількість місць у читальній залі тощо)__________________________________________
____________________________________________________________________________

3.       Години роботи шкільної бібліотеки.____________________________________________

4.       Працівник (прізвище, освіта, стаж  роботи в бібліотеці,ставка -0,5;1;1,5)___________
____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

5.       Характеристика школи (кількість класів, учнів,вчителів)__________________________
_____________________________________________________________________________

6.       Комплектування ( комплектування за останні 2 роки, передплата періодичних видань –спонсорські кошти, акція «Подаруй бібліотеці книжку» та ін. )______________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.       Облікова документація бібліотеки(наявність та правильність ведення інвентарних та сумарних книг, журнал обліку брошурних видань;стан читацьких формулярів та їх ведення)______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

8.       Планово-звітна документація(план роботи на поточний рік, звіти про одержану літературу, накладні на отриману літературу, наявність та систематичність ведення щоденника роботи шкільної бібліотеки (статистика книговидач, відвідування)________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

9.       Регламентуюча документація бібліотеки(Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу, правила користування бібліотекою, посадові інструкції, паспорт бібліотеки)________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

10.    Вилучення застарілої та зношеної літератури.(акти списання літератури)__________
_____________________________________________________________________________

 

ІІ. Організація книжкових фондів та каталогів

 

1.       Стан та характеристика книжкових фондів (кількісний та якісний склад фондів, забезпеченість літературою за шкільною програмою, науково-методичною та довідковою літературою)______________________________________________________
_____________________________________________________________________________

2.       Організація книжкових фондів (відкритий доступ, тематичні полиці. Відокремлення книжкового фонду для окремих категорій читачів (1-4; 5-8; 9-11кл.; вчителів)
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________

3.       Організація каталогів та картотек (наявність та стан ведення  алфавітного та систематичного каталогів, картотеки підручників,  газетно-журнальних статей та ін.)
_____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________

4.       Інформаційно-бібліографічна робота бібліотеки (організація та оформлення виставок нових надходжень, рекомендаційних списків літератури для позакласного читання, на допомогу навчально-виховному процесу, актуальні педагогічні питання, до теми над якою працює навчальний заклад, тематичних папок)_______________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

5.       Виховання культури читання (організація бібліотечних уроків, факультативу з основ виховання культури читання, робота гуртків «Книжкова лікарня», «Друзі книги» , бесіди та консультації при виборі книжок)_____________________________________________
_____________________________________________________________________________

6.       Робота з підручниками згідно Інструкції про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури(комплектування, замовлення, збереження, видача та приймання – журнал видачі, формуляр класу;  забезпеченість на поточний навчальний рік)__________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

ІІІ. Робота з читачями-учнями

1.       Стан залучення кожного класу до читання в шкільний бібліотеці _________________
_____________________________________________________________________________

 

2.       Індивідуальна робота з читачями-учнями  (індивідуальні консультації, робота зі щоденниками читача, відгуками тощо) __________________________________________
_____________________________________________________________________________

3.       Масові форми пропаганди книги. (різноманітність форм та методів проведення масових заходів, співпраця з вчителями-предметниками та класними керівниками екскурсії до бібліотеки, впровадження інноваційних  методів бібліотечної  роботи)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

4.       Проведення Всеукраїнської акції «Живи, книго!» ( накази, планування, результати рейдів-перевірок, стенди, нагородження переможців шкільного етапу тощо)__________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

5.       Вивчення стану роботи шкільної бібліотеки адміністрацією навчального закладу(видача наказів,виступи на нарадах, затвердження переліку підручників)_______

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

6.       Додаткові відомості __________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

7.       Висновки та пропозиції_______________________________________________________
_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8.       Окремі зауваження___________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

 

 

 

Дата___________________                                                  Підпис________________

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1301
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz