Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Рядська С.М.

                             Прізвище, ім’я, по батькові: Рядська Світлана Миколаївна

                             Рік народження: 1965 р.

                             Фах: вихователь

                             Освіта:  неповна вища

                             Звання, нагороди: вихователь-методист, грамота відділу                                

                             освіти Гадяцької райдержадміністації, 2007рік

                             Посада: вихователь

                             Стаж: 28 років

                             Адреса досвіду:  Дошкільний навчальний заклад «Ромашка»

                                                           с. Петрівка-Роменська Гадяцького району

                                                           Полтавської області; тел: 053 54 58 543

         Тема досвіду: Театральна діяльність, як засіб формування особистості дошкільника

Анотація досвіду: Актуальність досвіду полягає в тому, що в ході використання видів театральної діяльності Світлана Миколаївна переконалася, що театр є одним з найдоступніших видів мистецтва, що органічно поєднує в собі художнє слово, драматичну дію, поетику, музику, живопис, літературу, дозволяє стимулювати виховання дитини будь-якого віку до образного і вільного сприйняття навколишнього світу (людей, культурних цінностей, природи), допомагає дитині глибше пізнати себе, свій внутрішній світ, спонукає до самовдосконалення, викликає естетичні почуття та емоції. Діти вчаться поважати чужу думку, бути терпимими до різних точок зору, вчаться  фантазувати, уявляти, спілкуватися з оточуючим. У театральній діяльності дитина відчуває себе актором, режисером, митцем. Вона вільна і розкута у своїх діях, а це – шлях до розвитку особистості.

       Педагогічним надбанням Світлани Миколаївни   є:

       - розробки занять та виховних заходів: «Найрідніша домівка», « Візочок

         казочок для маленьких діточок», «Людина починається з добра», «Мово   

         рідне, слово рідне», « Якщо сам удома, то сумно не буває,  бо маю я    

         хороші ігри і настрій прибуває» та інші, які  в доступній цікавій формі    

         знайомлять дітей з  етикою, природою, народознавством, безпекою   

         життєдіяльності;

       - впровадження різноманітних способів активізації  під час залучення

         дітей до участі у показі лялькового, пальчикового, настільного,    

         ложкового чи якогось іншого виду театру, драматизації;

       - використання урізноманітнення повторення одного й того ж сюжету

         зміною виду театру:  діти використовують   вже знайомі з попередньої   

         гри  ролі і, водночас, опановують різними засобами їх зображення:   

         «Пригода під грибком», «Бал у гарбузовому королівстві», персонажів   

         казки, оповідання, вірша,  потішки, тощо.

         Фантазія і бажання вихователя спрямовують енергію дитини у

          позитивне русло, дають змогу застосовувати різні види театральної  

          діяльності   в ігрових ситуаціях, під час занять, прогулянок, обіду,  

           вранішнього прийому   дітей, у вечірні години. Дітей приваблюють:     

           перевтілення в образ, костюм, перебіг подій, нагода інтонаційного

           зображення.

                   Вихователь вважає, що не слід поділяти дітей на здібних і  

           нездібних. З ними можна розіграти будь-який сюжет, бо малеча  

           відтворює сценічне дійство легко, щиро, самобутньо. Здібність дітей  

           до акторської гри, стежинку до розвитку творчості, вихователь  

           використовує у гуртковій роботі. Кожна прем’єра вистави - це

           святкова діяльність, в якій кожен із дошкільнят має

           можливість реалізувати свою  особистісну активність.         

       Педагог відзначає , що театралізовані дійства (перегляд чи     безпосередня

          участь дітей), дають змогу:

        - краще засвоювати дітям новий матеріал; 

        - допомагають у розв’язанні проблемних ситуацій, знаходженні виходу  

          зі скрутного становища

        - розвивають духовний і фізичний стан дитини;

        - доступно засвоювати культуру мовлення, оволодівати літературною  

          мовою, правильною дикцією.    

             Світлана Миколаївна зуміла зацікавити батьків своїх вихованців шляхом анкетування, консультацій, бесід, відкритих переглядів, адже спільна   взаємодія, партнерство – є важливою умовою розвитку дитячої творчості.

      Підготовка до проведення театралізованих свят, вечорів, розваг проходять  у співпраці з батьками та за їх участю (батьки допомагають виготовляти костюми, декорації). 

      Робота вихователя відображена в фотоальбомах, відеозаписах, в дописах в районні періодичні видання.

 

 

 

                              Досвід вивчено методистом науково-методичного центру 

                              Неминущою В.Е., завідуючою ДНЗ «Ромашка» Бойко І. І.

                         

 

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1305
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz