Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Рекомендації.Хімія. 15.03.2012

Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї

районного семінару вчителів хімії

«Використання сучасних ефективних методів і форм роботи в педагогічній практиці» 

Головною метою освіти на сучасному етапі є формування компетентної особистості, яка не лише володіє певною сумою знань, а й уміє застосовувати набуті знання на практиці, адекватно діяти в певних життєвих ситуаціях, брати на себе відповідальність, успішно вирішувати практичні завдання. Тому основним завданням сучасного учителя є пошук і впровадження систем навчання для ефективного досягнення цієї мети, пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їхньої розумової активності, спонукання до творчості, вироблення вмінь практичного і творчого застосування набутих знань.

В умовах, коли обсяг знань і швидкість їх оновлення невпинно зростають і частина інформації стає застарілою, зрозуміло, що опанування новими знаннями потребує втілення прогресивних методологій навчання. Найефективнішим навчання стане тоді, коли учень виявить максимальну активність, а учитель – активніше користуватиметься функцією консультанта та організатора навчального процесу.

Одним із способів організації активного навчання є використання під час уроків інтерактивних вправ таких як:

Ø мозковий штурм (колективне обговорення питання, що здійснюється через вільний вияв поглядів усіх учасників. Завдяки такій вправі можна швидко і ефективно розв’язувати завдання);

Ø робота в парах (передбачає своєрідний розподіл обов’язків між учнями, так як один із них знає шляхи розв’язання завдань і передає іншому цю інформацію);

Ø робота в малих групах ( обов’язки між членами групи розподіляються: секретар, доповідач, дослідник, аналітик. Кожен учень виконує свою функцію);

Ø техніка полікантних груп (формулюється чітко завдання, самостійне прогумовування і записування ідей, попереднє голосування, дискусія за попереднім голосуванням, остаточне голосування);

Ø ланцюжок (учні ланцюжком задають питання і відповідають на них);

Ø діалог Сократа (учні самостійно формулюють проблеми та пропонують шляхи їх розв’язання);

Ø технології проблемного навчання (створення проблемної ситуації, чи формулювання проблемного питання, які потрібно розв’язати під час уроку);

Ø метод проектів (активізації пізнавальної діяльності учнів, розвиток креативності й водночас формування певних особистих якостей).

В умовах демократизації та гуманізації процесу навчання й виховання значну роль відіграють диференційований та індивідуальний підходи, ситуація успіху в навчанні для учнів середнього рівня, що є стимулом для учнів, яким педагог допомагає вийти на вищий рівень навчальних досягнень, проводячи індивідуальні консультації, додаткові заняття.

Звичайно, включити учнів у творчу пізнавальну діяльність здатний тільки той педагог, який має високу професійну майстерність, якого учні поважають і люблять. На думку А. Макаренка, «те, що ми називаємо високою кваліфікацією, упевнене і чітке знання, уміння, майстерність, золоті руки, небалакучість і цілковита відсутність фрази, постійна готовність до роботи - ось що захоплює дітей найбільше». 

РЕКОМЕНДАЦІЇ

районного семінару вчителів хімії 

1. З метою формування наукового світогляду, інтелектуального розвитку учнів, створення умов для творчості, саморозвитку, самовиявлення опрацювати і проаналізувати сучасну науково-методичну літературу з проблеми «Використання сучасних ефективних методів і форм роботи в педагогічній практиці» 

2. Вчителям  хімії, сприяючи покращенню рівня навченості учнів, прагнути до досконалого оволодіння сучасними інформаційними технологіями, вміло застосовувати їх для здійснення диференціації та індивідуалізації навчального процесу. 

3. Залучаючи учнів до  створення презентацій, буклетів ,рефератів, наукових робіт, стимулювати їх роботу з різними джерелами додаткової інформації, в тому числі ПК. 

4. В справі формування творчих здібностей учнів прагнути до використання в практичній діяльності різноманітних інноваційних та інформаційних технологій, методичних прийомів та форм роботи.

Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1299
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz