Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

 

11.35 – 12.00      - підсумки роботи семінару. Прийняття рекомендацій.                         

                               Рефлексія.

                                                     Божко Л.Ф. – директор РЦППСР

 

 

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Рекомендації 27.10.2011

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ

районного семінару практичних психологів «Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості  учнів»

                                                                                                                               27 жовтня 2011 р.

 

 

Діяльність  практичного психолога передбачає створення системи впливу соціально-психологічної служби на життєдіяльність навчального закладу, навчально-виховний процес і на особистісний розвиток учня.

 

Завдання практичного психолога :

  1. Теоретико-практичне оволодіння основними напрямками, формами та  методами  комплексного  системного аналізу психологічного розвитку учнів; здійснення супроводу в системі  навчально-виховної роботи закладу.
  2. Здійснення  комплексного моніторингу учасників  навчально-виховного процесу.
  3. Постійне зіставлення  власного досвіду роботи з інноваційною практикою, досвідом колег.
  4. Здійснювати поетапний перехід на проектування та супровід розвитку учнів на засадах особистісного підходу з використанням  прогнозування, програмування,  проектування, моделювання психологічного розвитку особистості.
  5. Взяти до уваги і застосування в роботі матеріали семінару.
  6. Рекомендується для  самостійного опрацювання:

-Настільна книга  соціального педагога (нормативно-правове забезпечення діяльності)/ Упоряд. Луценко Ю.А.,Панок В.Г., - Кам»янець-Подільський : ПП Буйницький О.А., 2011.

-Практичному психологу навчального закладу : організація роботи, документація / за ред..В.Г.Панка; упоряд.: Н.В.Лунченко, Т.Ш.Червонна – К.: Шк.світ, 2009.;

-Положення про психологічну службу системи освіти України ( у редакції МОНУ від 02.07.09. № 616 );

-Психологічний супровід школярів / Упорядник Т.Гончаренко.- К.: Ред. Загальнопед.газ., 2005.

n>

K� <t�_�� width=144 valign=top style='width:108.0pt;border-top:none;border-left: none;border-bottom:solid windowtext 1.0pt;border-right:solid windowtext 1.0pt; mso-border-top-alt:solid windowtext .5pt;mso-border-left-alt:solid windowtext .5pt; mso-border-alt:solid windowtext .5pt;padding:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;height:36.0pt'>

10 хв.

 

 

Божко Л.Ф. – директор РЦППСР

 

2.

 

 

 

Вправа «Предмет психолого-

педагогічного моніторингу розвитку дитини» (робота в групах)

40 хв.

 

 

 

Божко Л.Ф. – директор РЦППСР

 

 

3.

 

Можливі відхилення в учнів (інформація)

15 хв.

 

Галась Н.Б. – практичний психолог Гадяцької СШ №3

4.

 

 

Вправа «Модель соціально-психологічного супроводу учнів» (робота в групах)

30 хв.

 

 

Божко Л.Ф. – директор РЦППСР

5.

 

 

Основні етапи навчальної діяльності та розвитку школяра (створення проекту)

40 хв.

 

 

Клименко В.П. – практичний психолог Б.Луцької ЗОШ І-ІІІст.

6.

 

 

 

Управлінська підтримка діяльності практичного психолога (інформаційне повідомлення)

15 хв.

Божко Л.Ф. – директор РЦППСР

 

Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1301
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz