Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Практичні форми роботи

Практичні форми роботи  соціального педагога

(за наслідками відвідування семінару-практикуму в м.Пирятині)

 

Комплекс  вправ  «Довіряй мені» (для учнів  5 – 11 кл.):

Мета: згуртувати учнів, сформувати довіру один до одного, сприяти встановленню доброзичливої атмосфери в учнівському колективі.

 

Інструкція:

Розподілимось на групи методом розрахунку на 1,2. Кожна підгрупа  стає в коло і виконує наступні вправи:

1.        «Імпульс» (Учні беруться за руки і легкими натисканнями по колу передають один одному імпульси);

2.        «Передай гарячу картоплину» (Учні по колу своєї підгрупи передають в долонях уявну гарячу картоплину);

3.       «Підтримка» (Один учень стає в коло, всі інші члени підгрупи підходять ближче до нього. Учень, що в колі, починає розхитуватись в різні боки не відриваючи ніг від підлоги, а всі інші підтримують його руками з усіх сторін. Гра продовжується доти, доки кожен з учасників не побуває в колі);

4.       «Водопад» (Один учень стає в коло. Інші учні кладуть свої руки йому на голову і легкими, повільними рухами, ледь доторкуючись, опускаються вниз до ніг. Так роблять 5 разів. Гра триває доти, доки кожен з учнів не побуває в колі.

 

 

Вправа «Карти Таро» (для учнів і дорослих):

Мета: допомогти клієнту підсвідомо актуалізувати свої психологічні проблеми, емоційні стани. Подолати невпевненість, замкнутість, протистояння заховане за проблемою.

 

Хід вправи:

Клієнту пропонується вибрати з колоди 6 карток і скласти за сюжетами малюнків казку. Він по черзі витягує картки і говорить, що він на них бачить в такій послідовності:

1.       Герой (який він, хто він).

2.       Ситуація в якій опинився герой.

3.       Що посприяло виникненню такої ситуації?

4.       Які шляхи вирішення можна знайти?

5.       Як вирішиться ситуація? Що буде в майбутньому?

6.       Чим серце заспокоїться?

Таким чином, по змісту казки клієнта можна зрозуміти його проблему, що його непокоїть. Дати пораду щодо виходу з даної ситуації.

 

 

 

 

Вправа « Скатертина» (для учнів і дорослих):

Мета: показати учасникам закономірності подачі інформації, ознайомити  з алгоритмом передачі інформації.

 

Хід вправи:

Тренер ділить учасників на 3 групи (за кольорами).

Групи сідають за столи на яких лежать листки із завданнями – опис  проблемних ситуацій, які повинна вирішити  група.

Кожна група вибирає «господиню столу», яка постійно знаходиться за цим столом і нотує шляхи виходу із проблемної ситуації опис якої знаходиться на даному столі. Після окреслення шляхів виходу із ситуації, опис якої лежить на столі, група , окрім «господині столу», переходить  до іншого столу і вирішує  проблемну ситуацію, опис якої знаходиться  на  даному столі.

Таким чином кожна група працює над кожною проблемою. По закінченню , коли групи  відвідала кожен  стіл, кожна «господиня столу» презентує результати роботи  груп.

 

 

 

 

Вправа: Стимуляція (для учнів і дорослих):

Мета: розвиток навичок керування своїми емоціями, зняття напруження.

 

Інструкція:

Всі учасники  сидять у колі. Завдання : на неіснуючій  мові виконати наступне :

1. Побажати тому, хто сидить зліва добра.

2. Показати  роздратованість.

3. Проспівувати  звуки а, м, ом, і ( для зняття скованості).

4. Йдучи по колу, проговорити якусь фразу (пісню, вірш…), по ходу виконувати команди: Голосніше!  Кричи!  Тихіше!  Ще тихіше! Кричи! і т. д.

 

Обговорення:

-          Як ти себе відчував спочатку ?

-          Які в тебе викликало це емоції, почуття?

-          Як ти себе почуваєш зараз?

Висновок: своїм голосом можна керувати, як і емоціями.

 

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1305
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz