Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Початкова школа

У нинішньому році розпочалася практична реалізація Концепції Нової української школи. Нововведення стосується лише дітей, які прийшли до першого класу в 2018 році. 1 вересня 2018 року 158 першокласників прийшли до Нової української школи в Гадяцькому районі. Найголовніше – ці діти навчаються за новим стандартом початкової школи і отримують якісно новий зміст освіти.

На виконання цих завдань упродовж лютого-червня 2018 року 26 вчителів, які викладають в 1–их класах НУШ, пройшли навчання з підвищення кваліфікації. А протягом вересня-грудня 2018 року пройшли курси вчителі початкових класів, які в 2019-2020н.р. набиратимуть перші класи. Також підвищення кваліфікації пройшли вчителі іноземних мов, які в наступному році викладатимуть англійську мову в перших класах.

Для повноцінної реалізації цього проекту, окрім підготовки вчителів, також створене необхідне освітнє середовище в перших класах закладів освіти району.

Тому для всіх перших класів закладів загальної середньої освіти району на сьогодні придбано 10 шт. інтерактивних дошок «Розумники» на суму 475000,00 гривень та мультимедійне обладнання на суму 203000,00 гривень.

Відповідно урізноманітнилися варіанти організації освітнього простору в класі. Крім класичних варіантів, використовуються новітні, мобільні робочі місця, які легко трансформувати для групової роботи. Навчання відбувається за сучасними одномісними, зручними, кольоровими партами, що виготовлені відповідно до чинних в Україні стандартів. На сьогодні всі перші класи закладів освіти району забезпечені комплектами парт та стільців.

Не залишаться без уваги і вчителі перших класів. На даний час вирішується питання фінансування на придбання учительських столів.

Окрім того, першачки, які пішли у школу 1 вересня цього року, безкош

 

 

товно отримали набори LEGO, які допомагають дітям опановувати матеріал інтерактивно, цікаво та наочно. При цьому вчителі мають більше можливостей застосовувати пошукові методи навчання, стимулюють дітей до навчання у більш цікавий та належний спосіб.

Вирішено проблему із забезпеченням підручниками учнів перших класів закладів освіти району. На сьогодні, всі школи отримали підручники.

Для реалізації завдань НУШ 12-14 грудня 2018 року були проведені курси для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти району з метою підвищення методичних та практичних рівнів професійних компетентностей щодо реалізації завдань нового державного стандарту початкової освіти.

Для перевірки виконання завдань НУШ діє супервізія по закладам загальної середньої освіти району. Тренери НУШ з Полтави перевіряють, контролюють стан впровадження нового державного стандарту початкої освіти в закладах освіти району. Також вони надають консультації через сайти, онлайн. Таку перевірку вже пройшли Книшівська ЗОШ та Великобудищанська СШ I-III ступенів.

Для вчителів, які працюють з інтерактивними дошками «Розумники» було проведено два майстер класи спікерами команди «INBOARD» на базі ОЗО Сарська СШ I-III ст.

Планується безкоштовне навчання вчителів початкових класів за підтримки партнерів мультимедійного видавництва «Розумники» з метою ознайомлення з практикою використання інформаційних технологій в освітньому процесі

ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСОВОДА
Золоті правила класовода.
1.Учитель має викликати любов і повагу школярів до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, у стосунках з учнями чесний і відвертий.
2.Учителю не слід мати "любимчиків". Дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.
3.Він має бути веселим, жартами підтримувати учнів, створювати позитивну атмосферу.
 4.Педагога має правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву. 5.Учителю слід завжди бути доброзичливим. У дитині немає нічого такого, щоб вимагало жорстокості. Зло перемагають добром, любов'ю. Учитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в ній добро власними вчинками, і дитина відповість тим самим.
6.Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною учням завжди цікаво.
7.Завдання вчителя як особистості "знайти себе в собі" й допомогти дітям зробити те саме.
8.Учитель має володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, уміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги. Не можна обговорювати поганих вчинків привселюдно. Самоповага народжується із радощів за себе, за свій успіх.
9.Класоводу необхідно створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам'ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватись.
 10.Педагогу слід мати гаряче серце й холодний розум, щоб не допустити поспішних. непродуманих рішень; не залежати від настрою.
11.Учителю потрібно дорожити довір"ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог має берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.
12.Класоводу необхідно виховувати в дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з батьками слід працювати над тим, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти мають розуміти, що навчання в школі – це їхня найважливіша робота. Учитель – це той, хто володіє найбільшою педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути хорошим, бажання стати сьогодні кращим, ніж учора, почуття самоповаги.
 Заходи, які здійснює класовод Щоденно.
 - З'ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі.
- Бесіди з учнями, які запізнюються.
 - Організація чергування по класу.
 - Індивідуальна робота з учнями.
- Контроль зовнішнього вигляду школярів.
 - Організація харчування дітей. Щотижня. - Проведення виховних годин.
- Перевірка щоденників
- Проведення заходів у класі за планом роботи.
- Робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування.
 - Контроль за виконанням доручень.
- Організація придбання території пришкільної ділянки.
- Робота з батьками.
- Робота з вчителями, які працюють у класі.
- Зустріч зі шкільним лікарем (медсестрою), отримання довідок про хвороби учнів.
Щомісяця.
 - Проведення класних зборів.
- Проведення бесіди з безпеки життєдіяльності.
 - Організація чергування класу по школі.
 - Відвідування уроків учителів-предметників у своєму класі.
- Тестування, анкетування учнів з метою вивчення їхніх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку учнівського колективу.
- Контроль за станом підручників.
- Зустрічі з батьківським активом.
- Відвідування учнів удома.
Один раз на семестр.
- Оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту.
 - Заповнення табелів успішності та видання їх учням.
- Проведення батьківських зборів.
- Участь у роботі семінару, методичного об'єднання класних керівників.
- Аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи.
 - Складання плану роботи на канікули.
Один раз на рік.
- Аналіз та складання плану виховної роботи.
- Проведення відкритого виховного заходу.
- Оформлення особових справ учнів.
- Статистичні відомості про клас ( на 5 вересня).
- Робота з підручниками ( видача на початку навчального року та повернення в бібліотеку наприкінці року).
- Написання характеристик ( за необхідності).

















 
 
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1318
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz