Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Пищалка Я.О.

 

Прізвище, ім’я, по батькові: Пищалка  Яна Олександрівна

Рік народження: 1979

Освіта: базова вища, вища

Фах: Диригент оркестру,  викладач по класу акордеона.

Вихователь дітей дошкільного віку. Логопед.

Звання, нагороди:

Посада: музичний керівник

Стаж: загальний педагогічний 15 років, на посаді- 9років

Адреса досвіду:  Дошкільний навчальний заклад «Первоцвіт»

                             Гадяцької міської ради

вул. Тельмана, 18; тел. 2-24-31

 

Тема досвіду: Формування мовлення, музичних здібностей дошкільників засобами логоритміки

      Анотація досвіду: Актуальність досвіду полягає в тому, що в ході навчально-вихованої роботи  Яна Олександрівна на основі теоретичного аналізу психолого – педагогічної літератури та довготривалої практики такої діяльності з вихованцями ДНЗ розкрила  особливості формування мовлення та музичних здібностей засобами логоритміки, на основі наукових досліджень й проведеного  педагогічного спостереження зробила висновок, що  введення до структури музичних занять логоритмічних вправ є педагогічно обґрунтованим та виправданим.

     До цього часу проблема логоритмічного впливу на розвиток дошкільників залишається мало розробленою, що й робить посібник «Формування мовлення, музичних здібностей засобами логоритміки» особливо цікавим та корисним  для колег. У згаданому посібнику Яною Олександрівною висвітлено основні поняття логоритміки як методики розвитку музичних здібностей та корекції мовленнєвих порушень у дошкільників, охарактеризовано особливості проведення музичних занять з використанням елементів логоритміки, розкрито значення логоритміки у формуванні мовлення та музичних здібностей.

      Яна Олександрівна переконалася, що оскільки процес  музичного виховання в дитячому садку передбачає інтенсивний розвиток музичних здібностей дошкільнят: відчуття ритму, співочі  навички (чистота інтонування мелодії, звуковисотний, тембровий, динамічний слух), сформованість рухів під музику, поряд з розвитком музичних здібностей дітей доцільно вводити на музичних заняттях спеціальні логоритмічні вправи. Особливо ця робота важлива для вихованців з порушеним мовленням. Адже аналіз педагогом процесу розвитку музичних здібностей вихованців показав, що деякі не можуть проспівати той чи інший звук, не запам'ятовують тексти пісень, їх назву та назву музичних творів для слухання, недостатньо координують рухи з музикою, співами, словом, відчувають утруднення в передачі, відтворенні ритмічного малюнка. Згадані особливості дітей зумовили специфіку проведення музичним керівником музичних занять з використанням логоритмічних вправ, які Яна Олександрівна почала проводити першою в Гадяцькому районі. Вона глибоко переконана, що музичний керівник, який знайомий з основами логоритміки та зацікавлений в роботі з дітьми, що мають вади мовлення може допомогти в профілактичній та корекційній роботі. Своєчасне оволодіння правильною, чистою  мовою  сприяє формуванню у дитини впевненості в собі, розвитку мислення, комунікативних якостей. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеним мовленням виражається у недостатній сформованості моторики органів артикуляційного апарату, лицевих м'язів, в наявності виражених рухових розладів, що затруднює вироблення правильного співочого дихання. Логоритміка ж, на переконання Яни Олександрівни, розвиває музично - ритмічне чуття, нормалізує і регулює темп і ритм мовлення. Основний принцип логоритмічних вправ - взаємозв'язок мови, музики і руху. Цей зв'язок дозволяє контролювати артикуляцію, дихання, просодику, загальну та дрібну моторику.

     Всю роботу Яна Олександрівна проводить у тісній співпраці з вихователями ДНЗ, з батьками та за їх участю, надає необхідні рекомендації зазначеним учасникам навчально-виховного процесу.       

   Головний принцип досягнення  Яною Олександрівною ефективних результатів при  застосуванні логоритмічних вправ на музичних заняттях – індивідуальний підхід до кожної дитини, врахування вікових, психофізичних та мовленнєвих особливостей дошкільників. На заняттях музичного керівника широко використовуються елементи психогімнастики й пантоміми, ігри, музичні розповіді й імпровізації, що має великий вплив на розумовий, фізичний, психічний розвиток вихованців, є засобом їх всебічного розвитку.

        Аналіз результатів роботи Яни Олександрівни показав, що проведення логоритмічних і музичних занять з використанням логоритмічних вправ дійсно сприяє розвитку музичних здібностей, всіх компонентів мови, слухових функцій, мовно – функціональної системи, рухової сфери, дрібної і артикуляційної моторики, пам'яті, уваги, пізнавальних процесів. Вони стимулюють корекцію та розвиток рухової сфери, сенсорних здібностей дітей, усунення мовленнєвих порушень і забезпечення соціалізації кожної дитини, виховують морально – етичні та естетичні почуття.

 

Адреса для листування: dnzpervocvit@meta.ua                           

                                                                                         Досвід вивчали: методист Гадяцького науково-

                                                                                       методичного центру Неминуща В.Е.,  вихователь-

                                                                                       методист ДНЗ «Первоцвіт»  Писанка Ю.Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1299
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Національна дитяча "гаряча лінія"
-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz