Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Остроградський. Тренінг.

Заняття з елементами тренінгу для педагогів.

«Набуття комунікаційних навичок та навичок міжособистісного спілкування.»

Мета : розвиток навичок рефлексії та емпатії.

1.Розповідь «Про рай і пекло.»

 

«Якось мудрець звернувся до Господа з проханням показати йому рай та пекло. 

Господь погодився і відвів мудреця до великої кімнати,посеред якої стояв казан з їжею,а навколо нього ходили і плакали голодні та нещасні люди. Вони страждали, бо не могли поїсти, хоча у них були ложки, а ручки у ложок були дуже довгі – довші за руки.

             - Так, це справді пекло,- сказав мудрець.

              Тоді Господь відвів мудреця до іншої, точнісінько такої ж кімнати. Посеред цієї кімнати стояв   такий же казан з їжею, а люди, що були в кімнаті, тримали в руках точнісінько такі ж ложки. Проте вони були ситі, щасливі й веселі.

             -Так це ж рай! – вигукнув мудрець.»

Запитання для обговорення:

  1. Що допомогло людям з другої кімнати стати щасливими?
  2. Що змогли зробити щасливі люди і не змогли нещасні?

Висновок: порозумітися, вирішити проблеми люди можуть взаємодіючи один з одним – спілкуючись.

 

2.Вправа «Емоції»

   Мета: спонукати  учасників до рефлексії.

Інструкція: «Уважно придивіться до показаних слайдів, на яких зображені люди, які виражають ту чи іншу емоцію.(показувати по одному слайду).Скажіть будь ласка, як ви можете назвати цей стан?Як ви вважаєте, через які обставини людина може радіти(бути ображеною, розгніваною…і т.д), від яких слів виникає радість(гнів),від яких дій іншої людини може виникнути радість(гнів), про що може думати,згадувати людина, і після відчувати радість(образу,гнів…і т.д), як людина може виразити радість(гнів,образу…і т.д), що відчуває людини при тому, коли радіє (ображається,гнівається).

 

3.Вправа «Дзеркало»

 Мета: спонукати учасників до відчуття емоційного стану партнера.

Хід вправи : Виконавці розподіляються по парам і стають обличчям один до одного. Один з них робить повільні рухи руками. Головою, всім тілом. Завдання другого учасника – намагатися стати «дзеркальним»

Відображенням свого напарника. Через деякий час учасники в парах міняються ролями.

Виконання вправи та її аналіз дозволяє усвідомити:

-          Робота «дзеркала» буде ефективної лише тоді, коли відображаються не лише рухи рук,голови,тіла,але й міміка,зосередженість,інші особливості емоційного стану партнера;

-          Між виконавцями вправи досить швидко виникають дуже спецефічні взаємини, в основі яких лежить спроможність «дзеркала» перейнятися емоційним станом партнера.

 

    

 

Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1301
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz