Меню сайту
Пошук
|
Опис ППДМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо опису
педагогічного досвіду. Методика
експертної оцінки педагогічного досвіду Мета: Створити умови для підтримки
особистісно-професійного розвитку педагога в процесі вивчення та узагальнення
його педагогічного досвіду. Завдання педагога: -
сформувати знання самоаналізу власного педагогічного
досвіду; -
розвинути вміння і навички саморегулювання професійної
діяльності. Завдання
групи експертів: -
зробити висновок
про особистісно-професійний рівень педагога. Склад
групи експертів: -
методист НМЦ, керівник РМО, заступник директора школи; -
керівник шкільного МО (кафедри). Технологічні
етапи: 1 етап. Визначення педагогічного досвіду, розроблення плану його вивчення. 2 етап. Моделювання досвіду: вивчення системи роботи вчителя, залучення
вчителя до опису власного педагогічного досвіду, заповнення ним анкети
«Експертна оцінка власного педагогічного досвіду», аналіз групою експертів
матеріалів анкети, технологічне проектування та моделювання досвіду. 3 етап. Подання матеріалів досвіду на науково-методичну раду ІППО
(обласний рівень), захист-презентації педагогічного досвіду на раді районного науково-методичного центру
(районний рівень) або методичній раді школи (шкільний
рівень). 4 етап. Впровадження та поширення педагогічного досвіду. А Н К Е Т А «Експертна оцінка власного педагогічного досвіду» Тема
досвіду_______________________________________________________________ Автор
досвіду______________________________________________________________ Адреса, повна назва навчального закладу_______________________________________
__________________________________________________________________________ ________________
__________________________________________________________ Спеціальність за
дипломом___________________________________________________ __________________________________________________________________________ Кваліфікаційна
категорія_____________________________________________________
1.1. Розкрийте
сутність проблеми, над якою працюєте. Визначте основну суперечність, яка була
поштовхом до її розроблення. 1.2. Що спонукало Вас
до пошукової діяльності? Визначте її мету_______________ _____________________________________________________________________________
Які практичні завдання Ви намагаєтесь розв’язати?________________________ _____________________________________________________________________________
2.1. Зробіть перелік
опрацьованої науково-методичної літератури з проблеми, яку Ви
досліджували_______________________________________________________________ 2.2. Яка з
перерахованих публікацій стала орієнтиром пошуку ефективних шляхів вирішення
проблеми? Обведіть кружечком її порядковий номер у списку опрацьованої
літератури. 2.3. Коротко охарактеризуйте
ідею, яка є науковою основою досвіду.___________ 2.4. Дайте визначення
основних теоретичних понять, які розкривають суть досвіду. _____________________________________________________________________________
3.1. Визначте провідну
ідею власного педагогічного досвіду____________________ 3.2. Якими шляхами Ви
намагались реалізувати цю ідею на практиці?____________ 4.
Технологія досвіду 4.1. Визначте мету та завдання ____________________________________________ 4.2. Визначте основні
етапи власного педагогічного досвіду та
розкрийте технологічну логіку. Алгоритм
дій вчителя передбачає визначення виду діяльності (Що я роблю?) та його
завданнєве оформлення. (Для чого я це роблю, з якою метою?)______________________________________________________________________ 5.
Прогнозування результату 5.1. Визначте
результативність досвіду. Вам вдалося досягти поставленої мети, реалізувати на
практиці передбачені завдання?_____________________________________ 5.2. Ґрунтуючись на
власному досвіді роботи, визначте методичні рекомендації ефективного роз’яснення проблеми, що
розроблялась._______________________________ 5.3. Чи обговорювалися
Ваш досвід, методичні рекомендації на засіданнях МО, педагогічній раді? Які
поради від колег Ви отримали?_______________________________ 6.
Експертна оцінка 6.1. Дайте самооцінку
власного досвіду. Яка його ефективність? ________________ 6.2. Що Ви плануєте
для поширення власного педагогічного досвіду? ____________ На
основі анкети вчитель може самостійно або з допомогою методиста НМЦ, керівника навчального закладу зробити опис
власного досвіду. Заповнення анкети полегшує це зробити, визначає процес
залучення педагога до проектування і моделювання власних технологій, як
професійної діяльності, узгоджує зовнішні вимоги діяльності вчителя із
внутрішніми мотивами професійного росту, розкриває прагнення вчителя до
самореалізації. Методичні
рекомендації підготовлено з використанням матеріалів часопису «Управління
освітою», 19 (115), 2005 вкладка. Гадяцький
НМЦ, 2011
|
Календар
Наше опитування
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||