Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Опис ППД

                                                                                    МЕТОДИЧНІ  РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо опису педагогічного досвіду.

Методика експертної оцінки педагогічного досвіду

 

                Мета: Створити умови для підтримки особистісно-професійного розвитку педагога в процесі вивчення та узагальнення його педагогічного досвіду.

                Завдання педагога:

-          сформувати знання самоаналізу власного педагогічного досвіду;

-          розвинути вміння і навички саморегулювання професійної діяльності.

      Завдання групи експертів:

-          зробити  висновок про особистісно-професійний рівень педагога.

      Склад групи експертів:

-          методист НМЦ, керівник РМО, заступник директора школи;

-          керівник шкільного МО (кафедри).

      Технологічні етапи:

1 етап. Визначення педагогічного досвіду, розроблення плану  його вивчення.

2 етап. Моделювання досвіду: вивчення системи роботи вчителя, залучення вчителя до опису власного педагогічного досвіду, заповнення ним анкети «Експертна оцінка власного педагогічного досвіду», аналіз групою експертів матеріалів анкети, технологічне проектування та моделювання досвіду.

3 етап. Подання матеріалів досвіду на науково-методичну раду ІППО (обласний рівень), захист-презентації педагогічного досвіду на раді  районного науково-методичного центру (районний рівень)  або методичній раді школи (шкільний рівень).

4 етап. Впровадження та поширення педагогічного досвіду.

 

А Н К Е Т А

«Експертна оцінка власного педагогічного досвіду»

Тема досвіду_______________________________________________________________

Автор досвіду______________________________________________________________

Адреса, повна назва навчального закладу_______________________________________ __________________________________________________________________________

________________ __________________________________________________________

Спеціальність за дипломом___________________________________________________ __________________________________________________________________________

Кваліфікаційна категорія_____________________________________________________

  1. Актуальність

                1.1. Розкрийте сутність проблеми, над якою працюєте. Визначте основну суперечність, яка була поштовхом до її  розроблення.

                1.2. Що спонукало Вас до пошукової діяльності? Визначте її мету_______________

_____________________________________________________________________________

            Які практичні завдання Ви намагаєтесь розв’язати?________________________

_____________________________________________________________________________

  1. Теоретична база досвіду

                2.1. Зробіть перелік опрацьованої науково-методичної літератури з проблеми, яку Ви досліджували_______________________________________________________________

                2.2. Яка з перерахованих публікацій стала орієнтиром пошуку ефективних шляхів вирішення проблеми? Обведіть кружечком її порядковий номер у списку опрацьованої літератури.

                2.3. Коротко охарактеризуйте ідею, яка є науковою основою досвіду.___________

                2.4. Дайте визначення основних теоретичних понять, які розкривають суть досвіду.

_____________________________________________________________________________

  1. Провідна ідея досвіду

                3.1. Визначте провідну ідею власного педагогічного досвіду____________________

                3.2. Якими шляхами Ви намагались реалізувати цю ідею на практиці?____________

4. Технологія досвіду

                4.1. Визначте мету та  завдання ____________________________________________

                4.2. Визначте основні етапи  власного педагогічного досвіду та розкрийте технологічну логіку.  Алгоритм дій вчителя передбачає визначення виду діяльності (Що я роблю?) та його завданнєве оформлення. (Для чого я це роблю, з якою метою?)______________________________________________________________________

5. Прогнозування результату

                5.1. Визначте результативність досвіду. Вам вдалося досягти поставленої мети, реалізувати на практиці передбачені завдання?_____________________________________

                5.2. Ґрунтуючись на власному досвіді роботи, визначте методичні рекомендації  ефективного роз’яснення проблеми, що розроблялась._______________________________

                5.3. Чи обговорювалися Ваш досвід, методичні рекомендації на засіданнях МО, педагогічній раді? Які поради від колег Ви отримали?_______________________________

6. Експертна оцінка

                6.1. Дайте самооцінку власного досвіду. Яка його ефективність? ________________

                6.2. Що Ви плануєте для поширення власного педагогічного досвіду? ____________

               

 

                На основі анкети вчитель може самостійно або з допомогою методиста НМЦ,  керівника навчального закладу зробити опис власного досвіду. Заповнення анкети полегшує це зробити, визначає процес залучення педагога до проектування і моделювання власних технологій, як професійної діяльності, узгоджує зовнішні вимоги діяльності вчителя із внутрішніми мотивами професійного росту, розкриває прагнення вчителя до самореалізації.

               

                Методичні рекомендації підготовлено з використанням матеріалів часопису «Управління освітою», 19 (115), 2005 вкладка.

 

 

Гадяцький НМЦ, 2011                                                                                      

                                                                                        

Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1299
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz