Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Нормативно - правове забезпечення методичної роботи

Нормативно - правове забезпечення методичної роботи
 
 

План заходів щодо реалізації І етапу Концепції  розвитку методичної служби Полтавської області на 2015-2020 р.р. у Гадяцькому районі. 

І етап. Коцептуально-організаційний (2015-2016рр. (Схвалено рішенням науково-методичної ради Гадяцького науково-методичного центру від 15.08.2016 Пр. №4

РЕКОМЕНДАЦІЇ

районної серпневої конференції педагогічних працівників

«Освіта Гадяцького району на шляху впровадження Нової української школи: підсумки 2016-2017 н. р. та основні завдання на 2017-2018 н. р.»  (30 серпня 2017 року)

Рекомендації

обласної серпневої конференції педагогічних працівників «Освіта Полтавщини на шляху впровадження Нової української школи: підсумки 2016/2017 навчального року та основні завдання на 2017/2018 навчальний рік»  (22 серпня 2017 року)

Про етапи реалізації єдиної районної методичної проблеми на 2016/2017 – 2017-2021 роки

Про затвердження Перспективного плану проведення методичних днів (тижнів) Гадяцького науково-методичного центру у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах Гадяцького району на 2011/2012 – 2020/2021 н. р.

ПОЛОЖЕННЯ про проведення методичних днів (тижнів) Гадяцького науково-методичного центру у навчальних закладах Гадяцького району

«Основи організації методичної роботи школи: крок за кроком»

Положення про районне методичне об'єднання

Витяг із Закону України “Про загальну середню освіту”

про організацію і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами та навчально-методичне забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади функціонування і розвитку системи загальної середньої освіти, що сприяє вільному розвитку людської особистості, формує цінності правового демократичного суспільства в Україні. (...)

Стаття 4. Система загальної середньої освіти.

Систему загальної середньої освіти становлять:

загальноосвітні навчальні заклади всіх типів і форм власності, у тому числі для громадян, які потребують соціальної допомоги та соціальної реабілітації, навчально-виробничі комбінати, позашкільні заклади, науково-методичні установи та органи управління систе­мою загальної середньої освіти, а також професійно-технічні та виші навчальні заклади І—II рівнів акредитації, що надають повну за­гальну середню освіту. (...)

Стаття 27.Атестація педагогічних працівників

1. Атестація педагогічних працівників загальноосвітніх навчаль­них закладів незалежно від підпорядкування, типів і форм власності є обов'язковою і здійснюється, як правило, один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних пра­цівників, затвердженого Міністерством освіти України.

За результатами атестації педагогічних працівників загально­освітніх навчальних закладів визначається відповідність педагогіч­ного працівника займаній посаді, присвоюється кваліфікаційна ка­тегорія (спеціаліст, спеціаліст другої категорії, спеціаліст першої ка­тегорії) та може бути присвоєно педагогічне звання (старший учитель, учитель-методист, вихователь-методист, педагог, організатор-методист тощо). Положення про кваліфікаційні категорії та педагогічні зван­ня затверджується Міністерством освіти України. (...)

Стаття 37. Повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в системі загальної середньої освіти

1. Спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі загальної середньої освіти є Міністерство освіти Ук­раїни.

Міністерство освіти України:

– реалізує державну політику в сфері загальної середньої освіти;

– здійснює в межах своїх повноважень нормативно-правове регу­лювання відносин у системі загальної середньої освіти; (...)

– організовує нормативне, програмне, науково-методичне та інфор­маційне забезпечення системи загальної середньої освіти;

– визначає порядок атестації педагогічних працівників загально­освітніх навчальних закладів;

– організовує підготовку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, у тому числі керівних кадрів, у системі загальної серед­ньої освіти; (...)

– організовує забезпечення педагогічних працівників підручника­ми, посібниками та методичною літературою (...).

Акти Міністерства освіти України, прийняті у межах його компе­тенції, є обов'язковими для інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковані загальноосвітні навчальні заклади, Міністерства освіти Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підпорядко­ваних їм органів управління освітою, загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від типів і форм власності. (...)

2. Рада Міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в галузі за­гальної середньої освіти в межах їхньої компетенції:

– забезпечують реалізацію державної політики в сфері загальної середньої освіти на відповідній території; (...)

– організовують нормативне, програмне, матеріальне, науково-ме­тодичне забезпечення, перепідготовку, підвищення кваліфікації, атес­тацію педагогічних працівників; (...)

Стаття 38.Повноваження загальноосвітнього навчального закладу

Загальноосвітній навчальний заклад:

– реалізує положення Конституції України, Закону України “Про освіту”, цього Закону, інших нормативно-правових актів у галузі освіти; (...)

– створює науково-методичну і матеріально-технічну бази для орга­нізації та здійснення навчально-виховного процесу (...).

Стаття 39. Управління та громадське самоврядування загальноос­вітнього навчального закладу (...)

3. У загальноосвітніх навчальних закладах можуть функціонува­ти методичні об'єднання, що охоплюють учасників навчально-ви­ховного процесу та спеціалістів певного професійного спрямуван­ня. (...)

Розділ VII. Науково-методичне забезпечення системи загальної се­редньої освіти

Стаття 41. Завдання науково-методичного забезпечення системи загальної середньої освіти.

Завданнями науково-методичного забезпечення системи загаль­ної середньої освіти є:

– координація діяльності інститутів післядипломної педагогічної освіти, методичних кабінетів та методичних об'єднань педагогічних працівників;

– розроблення і видання навчальних програм, навчально-методичних та навчально-наочних посібників;

– організація підготовки і перепідготовки та підвищення квалі­фікації педагогічних працівників, у тому числі керівних кадрів науково-методичного забезпечення системи загальної середньої освіти;

– вивчення рівня знань, умінь і павичок учнів загально­освітніх навчальних закладів, вироблення відповідних реко­мендацій;

– організація співпраці з вищими навчальними закладами всіх рівнів акредитації для підвищення ефективності навчально-виховного процесу;

– висвітлення в засобах масової інформації досягнень педагогічної науки та педагогічного досвіду.

Стаття 42.Здійснення науково-методичного забезпечення системи загальної середньої освіти.

Науково-методичне забезпечення системи загальної середньої освіти здійснюють:

Міністерство освіти України, підпорядковані йому науково-методичні установи та вищі навчальні заклади, а також Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти Академії педагогічних наук України, Кримський республіканський, обласний. Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти, районні (міські) методичні кабінети, науково-дослідні уста­нови Академії педагогічних наук України та Національної академії наук України. (...)

Стаття 44. Матеріально-технічна база загальноосвітніх навчаль­них закладів (...)

2. Вимоги до матеріально-технічної бази загальноосвітніх навчальних

 

 
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1301
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz