Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Наказ.Методична робота

Орієнтовна схема наказу

"Про організацію  науково-методичної роботи

 

І. Вступна частина

 

Аналіз методичної роботи за минулий рік:

 проблемні питання, над якими працював педагогічний колектив у минулому навчальному році;

 зростання педагогічної майстерності вчителів закладу;

 елементи кращого досвіду, які були впроваджені в практику роботи  школи, окремих учителів, міста;

 проведені методичні заходи та їхня ефективність;

 проблемні питання та завдання, над якими працюватиме педагогічний колектив, виходячи з аналізу навчально-виховного процесу та діагностики.

 

II. Розпорядча частина

1.  Для керівництва та координування методичної роботи в школі створити науково-методичну раду в складі 3-9 осіб (залежно від потреби).

2.  Скласти та затвердити зведений графік (циклограму) методичної роботи.

3.  Визначити структуру та форми внутрішньошкільної методичної роботи.

4.  Визначити доцільність роботи творчої групи (школи педагогічної майстерності, школи передового досвіду) з конкретної теми, впровадження елементів ППД.

5.  Забезпечити активну участь педагогічних працівників у роботі районних методичних об'єднань, семінарів-практикумів, постійних семінарів, шкіл педагогічної майстерності, школи молодого вчителя.

6. Організувати роботу шкільних МО:

а) класних керівників, вихователів ГПД;

б) учителів початкових класів;

в) учителів-предметників (відповідно до потреби.

7.  Визначити керівників, періодичність засідань.

8. Визначити форми методичної роботи з молодими вчителями (школа молодого вчителя, наставництво, стажування).

        9. Визначити індивідуальні форми методичної роботи в школі, їх тематику й періодичність (консультації, співбесіди, взаємовідвідування уроків, допомога вчителям, які одержали рекомендації за результатами атестації, які навчаються заочно, створити сприятливі умови для самоосвіти тощо).

        10. На основі діагностичного аналізу та аналізу навчально-виховного процесу визначити форми, тематику, терміни, відповідальних за колективні форми  методичної роботи:

          а) семінари-практикуми;

б) психолого-педагогічні семінари;

в) предметні методичні тижні, дні відчинених дверей та ін.;

г) педагогічні читання, конференції, дискусії;

ґ) педагогічні виставки, огляди методичної літератури;

д) конкурси, творчі звіти вчителів та інші традиційні та нетрадиційні форми роботи.

       11. Визначити форми роботи з вивчення та впровадження в практику роботи досягнень психолого-педагогічної науки, ППД, нових педагогічних технологій.

       12. Узагальнити досвід роботи кращих учителів із конкретно визначеного питання.

       13. Організувати випуск методичних бюлетенів, роботу в методичному кабінеті (підготовка та систематизація матеріалів, картотека, виставки, атестація робочих місць та ін.).

       14.   Планувати та організовувати дослідно-експериментальну роботу та інноваційну діяльність.

       15.  Здійснювати педагогічний моніторинг.

       16.  Створити умови для курсового підвищення кваліфікації вчителями

       17.   Визначити тематику інструктивно-методичних нарад, їх періодичність.

       18.  Контроль за виконанням наказу покласти на…

 

Орієнтовна схема наказу

«Про підсумки науково-методичної роботи за навчальний рік»

1. Виконання завдань, поставлених перед педагогічним колективом на навчальний рік:

•      виконано повністю;

•      часткове виконання – аналіз причин невиконання.

2.    Аналіз роботи методичних об'єднань, творчих груп, шкіл педмайстерності тощо з визначенням цінного досвіду (основні завдання, які стоять перед МО, ступінь їх розв'язання) по предметах, циклах; вказати, які форми й методи є найефективнішими (за результатами), хто з педагогічних працівників і в яких видах роботи брав активну участь, які наслідки.

3.    Оцінка результатів підвищення кваліфікації педкадрів, їхнього методичного рівня (спираючись на результати навчальних досягнень учнів з предметів):

а) характеристика й аналіз форм підвищення кваліфікації, результативність:

•    виконання плану, причини невиконання;

•    мікрогрупи та інші форми роботи з різними категоріями педагогів;

•    семінари.

Результати проведення шкільних педагогічних читань, конференцій та інших форм роботи:

•   якість рекомендацій, робота з їх виконання в міжатестаційний період;

•   проведення відкритих уроків (мета, якість, форма);

      •   оцінка ефективності допомоги, яку надали НМЦ, адміністрація школи різним категоріям учителів;

б) запровадження нових форм і методів навчання, порівняння їхньої ефективності з тими, що використовувалися раніше (за рівнем навчальних досягнень учнів);

в) характеристика результативності роботи педагогів із забезпечення високого рівня навчальних досягнень учнів;

г) роль заступника директора з НМР у керівництві самоосвітою вчителів, шляхи надання їм допомоги, форми роботи, наслідки.

4. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів:

•     за підсумками перевірок, діагностичних, семестрових підсумкових    

      контрольних робіт;

•     за результатами державної підсумкової атестації;

•     за результатами олімпіад, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, інших конкурсів учнівської творчості.

Показати динаміку (позитивна чи негативна) рівня навчальних досягнень учнів, визначити причини незадовільної роботи, шляхи їх подолання.

5.  Підсумки роботи над науково-методичною темою.

6.  Результати роботи з вивчення ППД:

а) як здійснювалася пропаганда сучасних досягнень науки і ППД, її результативність;

б) досвід яких учителів упроваджено;

в) які ідеї ППД втілено в практику роботи;

г) які досягнення педагогічної та психологічної науки реалізуються.

      7.  Результати дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності.

      8. Аналіз основних недоліків в організації і проведенні науково-методичної роботи у навчальному закладі (за всіма напрямками):

•       перелік недоліків;

•       визначення шляхів їх усунення.

9.  Перелік завдань на наступний навчальний рік.

10.  Контроль за виконанням наказу покласти на…

 


Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1305
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz