Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Мостова

Прізвище, ім’я, по батькові: Мостова Тамара Олесандрівна

Рік народження: 1959 р.

Освіта: вища

Фах: викладач дошкільної педагогіки та психології, вихователь

Звання, нагороди: грамота Департаменту освіти і науки   Полтавської обласної державної адміністрації  

Посада: музичний керівник

Стаж: 39 років

Адреса досвіду:  Дошкільний навчальний заклад №2

                             «Берізка» Гадяцької міської ради

вул. Драгоманова, 2 тел. (05354) 2-24-25

 

 

Тема досвіду:«Розвиток креативності засобами музичного мистецтва»

Анотація досвіду. Актуальність даної роботи полягає в тому,  що в ході навчально-вихованої роботи Тамара Олександрівна переконалася, що  діти, в свою чергу, розкривають свої таланти, виявляють здібності, особисту позицію, інтегровані навички під час перевтілення  у сценічний образ, створюють його за допомогою експресивних засобів (мовлення, міміки, жестів, рухів, музики, танців, співів). Тому тому  взяти за основу педагогіку, в якій не дитину пристосовують до методики, а методику до дитини. Однією із таких методик є музично-педагогічна система німецького композитора, музиканта і педагога Карла Орфа, яку вона використовує у своїй педагогічній діяльності уже багато років. Дана методика орієнтована на стимулювання розвитку природних музичних здібностей дітей, їхньої творчої фантазії, уміння імпровізувати, а також активізацію музичної діяльності.

Обрана Тамарою Олександрівною  тема є актуальною і сучасною, тому що реалізує головний принцип Базового компонента – впровадження в життя особистісно орієнтованої моделі освіти, що безпосередньо впливає на креативний розвиток дитини. У своїй роботі адаптувала педагогічну систему Карла Орфа з урахуванням сучасних підходів до музичного виховання, навчання і розвитку дітей дошкільного віку, провела відкриті заходи «Зустріч у кав’ярні «Весняні барви», «Музика осені», «Пригоди солом’яного бичка», організувала виставку нетрадиційних музичних інструментів, в якій риймали участь батьки. У результаті проведеної роботи, можна зробити висновок, що заняття за системою Карла Орфа є важливим етапом музичного виховання дітей, розвитку їх креативності.

Упроваджуючи педагогіку К.Орфа у практику  роботи, музичний керівник  побачила, що співтворчість музичного керівника та дітей, побудова навчання на основі інтерпретації та імпровізації дали змогу значно збільшити ефективність виховання у дітей загальної музикальності, інтересу і любові до музики, і як результат створити передумови для подальшого формування основ музичної культури і успішного розвитку музичних креативних здібностей.

 

 

Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1299
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz