Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Методичні рекомендації керівникам ДНЗ

 

МЕТОДИЧНІ  РЕКОМЕНДАЦІЇ

учасників семінару завідуючих дошкільних навчальних закладів

"Формування зв’язного мовлення та розвиток мовленнєвої творчості дитини – дошкільника в контексті завдань Базової програми " Я у Світі".

 

         Мовленнєвий розвиток дошкільника – складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого розвитку дошкільника, виховати мовну особистість, педагогам слід використовувати різноманітні форми роботи з дітьми: заняття, ігри, творчі мовленнєві ситуації, складання різноманітних розповідей і інші.

            Компетентність дитини у мовленнєвотворчій діяльності визначається її   вмінням виявити творчу уяву, естетичну чутливість, емоційно – ціннісне ставлення до навколишнього світу. Словесна творчість – це організоване за законами логіки, граматики й композиції мовлення, що має тему, виконує комунікативні функції, наділене відносною самостійністю і завершеністю.    Педагог повинен досконало володіти найефективнішими методами розвитку словесної творчості. Від його умілого керівництва, зацікавленості дитячою творчістю, здатності брати в ній активну участь великою мірою залежить успіх.

 

Керівникам дошкільних навчальних закладів рекомендується:                                  

    

  1. Постійно підвищувати теоретичні знання педагогічних працівників щодо формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку шляхом організації різноманітних методичних заходів.
  2. Створити умови для розвитку дитячої словесної творчості (облаштування куточків книги, ігрових осередків, методичне забезпечення педагогічного процесу).
  3. Рекомендувати для використання вихователям різноманітні прийоми навчання творчого розповідання, а саме:

основні(зразок, план,аналіз); допоміжні (запитання, нагадування, вказівка  і ін.); специфічні(запис дитячих розповідей, запис альбомів і книжок з творчими розповідями дітей, придумування розповідей – мініатюр і ін.)

  1. Систему роботи з розвитку словесної творчості старших дошкільників         

інтегрувати з художньо – естетичним, соціально – моральним та креативним розвитком дітей.

 

Рекомендована література

 

Білан О. Вчимо розповідати за ілюстраціями. //Дошкільне виховання. 2006.№ 5.

Гавриш Н. Навчання розповіді за картиною.// Дошкільне виховання. 2003-№2.

Гавриш Н. Пізнавальні діалоги з дошкільниками.//Вихователь-методист.2009-№2.

Омельяненко А. Вчимося складати розповідь-роздум// Палітра педагога.-2004.№3.

Пасічник А., Сафонова М.Системність у навчанні творчого розповідання.// Дошкільне виховання. 2009, №5.

Стовба Т. Мистецтво діалогу.//Дошкільне виховання-2008-№2,// Палітра педагога-2008-№3.

 

 

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1305
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz