Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Козуб Т.М.

Прізвище, ім’я, по батькові: Козуб Тетяна Михайлівна

Рік народження: 1982 р.

Освіта: вища

Фах: вчитель початкових класів і  музики.

Звання, нагороди: грамота відділу освіти Гадяцької районної державної адміністрації та райкому профспілки працівників освіти і науки, 2008 р.

Посада: музичний керівник

Стаж роботи   -  11 років

                                                           Адреса досвіду: Дошкільний навчальний заклад «Веснянка»

                                                           комбінованого типу Гадяцької міської ради;  Полтавська обл.,

                                                           Гадяцький район, м. Гадяч вул. Шевченка, 10,

                                                           тел. 054 54 2-28-67

Тема досвіду: Спів як важливий засіб музичного виховання дітей дошкільного віку.

Анотація досвіду:  Актуальність досвіду полягає в тому, що в ході навчально – виховної роботи Тетяна Михайлівна переконалася в тому, що дитяча пісня набагато глибше проникає в біологію народної пісні, ніж пісня дорослих, а часом і проливає світло на характерні риси пісень дорослих. Пісня має унікальну здатність впливати на інтелект, емоції дитини, залишається самим доступним, розповсюдженим та популярним видом музичної діяльності дітей дошкільного віку. Занурення в пісню, милування звуками, відтворення звуків, створення мелодії в процесі ігрової діяльності збуджують у дитини приємні почуття, гарантують її духовне і музичне зростання. Вміння дітей вигадувати, творчо і вільно конструювати на музичному матеріалі неповторні мелодії та рухові комбінації мають великий потенціал.

Тетяна Михайлівна,  розробивши проект «Мама, тато, я – в нас співає вся сім’я», поставила перед собою завдання створення розвиваючого творчого середовища в дошкільному закладі та в родині, розвиток креативних здібностей дітей і батьків у спільній музичній діяльності. Вивчивши компетентність батьків у питаннях музичного розвитку дошкільників, музичний керівник провела практичний етап роботи з батьками. Це були музичні заняття з батьками, усні та письмові консультації з організації спільної роботи з дітьми в домашніх умовах, залучення батьків до участі в святах, розвагах, масових дійствах.

Для ефективного розвитку вокальних здібностей дошкільників Тетяна Михайлівна дотримувалась основних вимог щодо організації проведення вокальних занять. Під час співу педагог враховувала усі психофізичні особливості розвитку їх голосу і слуху, використовувала творчу рухову, ігрову, театралізовану діяльність дитини разом з вокальною, включала у заняття сюрпризні моменти та казкові елементи, використовувала у роботі індивідуальний підхід, утримувала тісну співпрацю педагогів і батьків.

Творчо працювала з обдарованими дітьми в гуртку «Веселі нотки». Заняття проводилися в позитивній атмосфері і створювали в процесі вокальної роботи ситуацію успіху.

Особливу увагу звертала на народні ігри. Спостереження показали, що дитина частіше, граючись, співає. Спів та рух мотивують позитивну поведінку, збуджують почуття і тому вона хоче кілька разів повторювати все спочатку, пережити радість знову. Навіть творчо слабкі діти, коли переживають позитивну емоцію, яка спонукає їх до руху і дії, активного музикування, з радістю включаються в процес відтворення пісні.

Навчивши дітей співати індивідуально і колективно з супроводом і без нього, залучала їх до участі в різноманітних святах виконувати ролі казкових героїв. Під час родинних свят «Тепло маминих рук», «Зимові посиденьки», «Осінь в гості завітала» звучали злагоджені сімейні голоси.

      Через співочу діяльність відбувалося прилучення дитини до музичної культури. Спостерігалося, що колективний спів - це прекрасне психологічне, моральне і естетичне середовище для формування кращих людських якостей. Діти набули навички музичного виконавства, що дозволяють їм творчо проявляти себе у повсякденному житті.

        У результаті проведеної роботи можна зробити наступний висновок:  спів допомагає навчити дошкільнят любити пісню, формує у них стійкі співочі навички, розвиває ініціативу в вигадуванні пісенних імпровізацій, знайомить з класичною, народною музикою, а це, безсумнівно, буде сприяти успішному розвитку творчого потенціалу дитини, становитиме базову основу естетичного виховання.

 

Адреса для листування: dnzvesnyanka@meta.ua

                                                                                   Досвід вивчали методист НМЦ Неминуща В.Е.,   

                                                                                   завідуюча дошкільного навчального закладу       

                                                                                   «Веснянка» Сизьон К.Д.

 

 

 

 

 

 

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1305
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz