Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Конкурси для вчителів

                                                                                           Додаток 5

                                                                                           до наказу  відділу освіти

                                                                                           райдержадміністрації

                                                                                           29.08.2016  № 139

ПЛАН- графік проведення масових конкурсів для вчителів на 2016-2017 навчальний рік

№п/п

Назва конкурсу

Час проведення

Відповідальні

1

Районний етап Всеукраїнського конкурсу «Учитель року»

Листопад-грудень

Киреєва Г.М.

2

Районний конкурс навчальних закладів на кращий Веб-сайт

Січень-лютий

Ємець Т.М.

3

Районний конкурс на кращу методичну розробку, сценарій з математики серед педагогічних працівників навчальних закладів

Травень

Ємець Т.М.

4  Районний конкурс "Педагог інноватор"  Квітень-травень  Сидоренко Т.О.

Головний спеціаліст

відділу освіти

райдержадміністрації                                                               Ю.В. Бондаренко

 

Наказ відділу освіти №88 від 04.04.2017 "Про проведення районного конкурсу "Педагог - інноватор".

НАКАЗ  "Про проведення районного конкурсу  "Педагог - інноватор" №58 від 15.02.2017 . ПОЛОЖЕННЯ про проведення районного конкурсу "Педагог - інноватор". Скачати тут >>>

Рекомендації: ЯК СТВОРИТИ СВІЙ ПРОЕКТ?

ПОЛОЖЕННЯ

про районний конкурс на кращу методичну розробку, сценарій з математики серед педагогів  навчальних закладів району

І. Основні положення

1.1. Дане Положення про конкурс методичних розробок, сценаріїв з математики серед педагогів навчальних закладів району (далі - Конкурс) визначає порядок організації і проведення даного Конкурсу, порядок участі в Конкурсі і визначення переможців.

1.2. Публікація інформації, підсумків та результатів Конкурсу здійснюється на офіційних сайтах: відділу освіти Гадяцької райдержадміністрації http://www/fz-09/at/ua та Гадяцького науково – методичного центру (далі НМЦ) http://www.hadyachnmc.at.ua/.

1.3. Дане Положення надається для ознайомлення всім зацікавленим особам, які можуть претендувати на участь у Конкурсі. Це Положення відкрито друкується на сайтах: відділу освіти Гадяцької райдержадміністрації http://www/fz-09/at/ua та Гадяцького науково – методичного центру (далі НМЦ) http://www.hadyachnmc.at.ua/.

ІІ. Мета та завдання конкурсу

2.1. Конкурс проводиться з метою виявлення та поширення передового педагогічного досвіду, розвитку творчого потенціалу та удосконалення професійної майстерності вчителів математики навчальних закладів району, спрямований на ефективність навчально – виховного процесу та підвищення рівня якості математичних знань школярів.

 2.2. Завдання конкурсу:

оновлення змісту математичної освіти і виховання згідно із сучасними педагогічними вимогами;

 залучення творчих вчителів математики до вирішення сучасних проблем математичної освіти;

підвищення професійного рівня та творчої активності вчителів математики загальноосвітніх навчальних закладів району;

впровадження в практику роботи нових досягнень науки, впровадження інноваційних освітніх технологій, ефективних методів, прийомів і форм роботи з учнівською молоддю під час навчально – виховного процесу та в позаурочний час.

ІІІ. Учасники конкурсу

3.1. У конкурсі можуть брати участь  окремі педагогічні працівники.

       3.2.Учасниками конкурсу можуть бути авторські колективи навчальних закладів.

ІV. Умови проведення конкурсу

4.1. Конкурс проводиться у актовій залі Гадяцького науково – методичного центру з 05 травня по 15 травня щороку.

 

4.2. Конкурсні роботи приймаються Гадяцьким науково – методичним центром до 1 травня  щороку.

Розробки та сценарії  подаються у вигляді друкованих посібників та методичок у двох примірниках.

 

4.3. До друкованих примірників  додається електронна версія в текстовому редакторі Word.

Мова розробок – українська.

4.4. Друковані примірники з поміткою "На конкурс” направляються на адресу Гадяцького науково-методичного центру: (37300, м. Гадяч, вул. Гетьманська,31, тел.: 053-542-36-73).

V. Тематика конкурсу

5.1. На конкурс подаються методичні розробки, сценарії з усіх напрямків математичної діяльності.

5.2.  Конкурс проводиться у таких номінаціях:

 Позакласні заходи(тематичні вечори, брейн – ринги, «Математична карусель», інше);

Тематичні уроки;

 Тематичні заняття математичних гуртків;

Тематичні розробки завдань по матеріалах щорічних конкурсів «Кенгуру».

VІ. Підведення підсумків

6.1. Підведення підсумків конкурсу проводиться до 30 травня щорічно.

Разом з друкованими примірниками  подаються такі відомості:

прізвище, ім’я, по-батькові автора чи авторів (повністю);

спеціальність, місце роботи, посада;

офіційна адреса навчального закладу, контактні телефони;

рецензія спеціаліста на методичну розробку.

6.2. Кращі методичні розробки  можуть бути представлені на розгляд науково – методичної ради Гадяцького науково – методичного центру, з метою схвалення  та  поширення серед колег району.

6.3.  Автори кращих методичних розробок нагороджуються дипломами НМЦ, учасники – заохочувальними подяками.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про організацію і  проведення  районного  конкурсу "Учитель року "

І. Загальні положення

1.1. Районний конкурс "Учитель року" (далі-Конкурс) проводиться з метою виявлення  і  підтримання  творчої  праці  вчителів, піднесення ролі вчителя в суспільстві та підвищення престижу вчительської професії, удосконалення  фахової  майстерності  вчителів,  привернення уваги місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, громадськості до проблем освіти.

1.2. Основними завданнями Конкурсу є:

 виявлення  та  розвиток  талановитих  вчителів,  їх  підтримка  та  заохочення;

 сприяння  інноваційній  діяльності  в  системі  загальної  середньої  освіти;

 піднесення ролі  вчителя  в  суспільстві  та  підвищення  престижу  вчительської  професії;

 популяризація  педагогічного  досвіду  найкращих  вчителів  району.

ІІ. Проведення  Конкурсу

2.1. Організатором  Конкурсу є відділ освіти Гадяцької райдержадміністрації. 

2.2.   Виконавцями  та  координаторами Конкурсу  є  відділ  освіти Гадяцької райдержадміністрації та Гадяцький науково-методичний центр.

2.3. I етап Конкурсу проводиться у грудні поточного року. Конкурс проводиться  в  п'яти номінаціях  з  предметів  інваріантної  частини  навчальних  планів, графік  проведення  яких  визначається  Центральним  оргкомітетом  Конкурсу  за  поданням  Інституту  інноваційних  технологій  і  змісту  освіти  Міністерства  освіти  і  науки,  молоді  та  спорту  України.

                                                                                                                                     2.4. I  тур  Конкурсу   проводиться  відповідно  до  умов  порядку  його  проведення  та  критеріїв  відбору  поданих  на  Конкурс  матеріалів.

2.5. Конкурс  проводиться  у III етапи:

       I  етап (відбірковий)  – члени  журі  розглядають  та  оцінюють  матеріали, надіслані  на   Конкурс, проводять  конкурсні випробування, які  включають  виконання  вчителями  творчої  письмової  роботи; проведення  співбесіди  за  темою  представленого  досвіду,  відбирають  учасників  для    II етапу  Конкурсу  (не  більше  3-х  учасників  у  одній  номінації). Матеріали  претендентів  на  участь  у  I  тур  Конкурсу,  які  не  пройшли  відбіркового  етапу  повертаються  претендентам.  

      II етап – учасники,  які  пройшли  відбірковий  етап  і  були  запрошені  до  участі у II етапі проводять урок у загальноосвітньому  закладі, запропонованому  організаторами  Конкурсу  та  роблять  його  самоаналіз. Клас,  тема  уроку  та  час  його  проведення  визначаються  напередодні  жеребкуванням  у  присутності  журі  та  конкурсантів.

      III етап – учасники  представляють «Візитку  педагога», беруть  участь у конкурсі «Барви педагогічної майстерності»,  відповідають  на  10 фахових  запитань,  представляють  світ  своїх  захоплень.  

2.6. Результати проведення  всіх  етапів  Конкурсу  оформляються  протоколами  засідання  журі,  які  підписують  голова, відповідальний  секретар  та  всі  присутні  на  Конкурсі  члени  журі.

ІІІ.  Оргкомітет Конкурсу

3.1. Загальне  керівництво  та  організація  проведення  Конкурсу  здійснюється  відділом  освіти  Гадяцької  райдержадміністрації.

3.2. Для  організації  та  проведення  Конкурсу  створюється  оргкомітет  та журі  Конкурсу, склад яких затверджується наказом відділу освіти райдержадміністрації.

3.3. Оргкомітет    створюється  із  числа  адміністрації  навчального  закладу,  на  базі якого проводиться Конкурс, працівників відділу освіти райдержадміністрації та науково-методичного центру. 

3.4. Очолює  місцевий  оргкомітет голова, який  має  заступника  і  секретаря.

Головою  оргкомітету  призначається  начальник  відділу  освіти  Гадяцької        райдержадміністрації,  а  заступником – директор  Гадяцького  науково – методичного центру. Секретаря визначає голова оргкомітету та затверджує начальник відділу освіти райдержадміністрації. Голова  оргкомітету  здійснює  розподіл доручень  та  керує  роботою  з  організації  проведення  Конкурсу.

3.5. Члени  оргкомітету:

   проводять  організаційну  роботу   щодо  проведення  Конкурсу.

   забезпечують   порядок  та  умови  проведення  Конкурсу.

   готують  документацію  для  проведення  Конкурсу (програми,  бланки     протоколів,  звіти).

   позбавляють  учасників  Конкурсу  права  подальшої  участі  в  Конкурсі  у  випадку  порушення  ними  правил  його  проведення.

3.6. Журі  Конкурсу  в  кожній  із  номінацій  формується  з  фахівців  відповідного  профілю. Оформлення  відповідної  документації здійснює   відповідальний  секретар  журі.

3.7. Журі  готує   завдання  для  проведення  випробувань  у  кожній  номінації  та  критерії  їх  оцінювання,  перевіряють  і  оцінюють  матеріали,  представлені на Конкурс,  конкурсні  завдання. 

Розголошення  затверджених  завдань  до  початку  випробувань  забороняється.

3.8. Голова  журі  відповідає  за  організацію  роботи  журі,  несе  відповідальність  за  об'єктивність  перевірки.

3.9. Відповідальний  секретар журі  бере  участь  у  роботі  журі  на  дорадчих  засадах,  відповідає  за  оформлення  відповідних  документів,  забезпечує  схоронність  і  своєчасну  доставку  документів  Конкурсу.

        ІV. Учасники Конкурсу

4.1. Учасниками   Конкурсу  можуть  бути  вчителі – громадяни України, які мають відповідну фахову освіту, викладають у загальноосвітньому  навчальному   закладі  предмет заявленої номінації.

4.2. Переможці шкільних конкурсів  "Учитель  року», які  пройшли  відбірковий  тур.

4.3. Учителі, яким встановлена вища кваліфікаційна категорія та вчителі, на  яких  атестаційна  комісія  I рівня  порушила  клопотання  перед  атестаційними  комісіями  II, III  рівнів  про  присвоєння  кваліфікаційної  категорії  «спеціаліст  вищої  категорії».

4.4. Учителі, яким присвоєно звання "Старший учитель", "Учитель-методист"  та  вчителі  на  яких  атестаційна  комісія  I рівня  порушила  клопотання  перед  атестаційними  комісіями  II, III  рівнів  про  присвоєння  педагогічних  звань.

4.5. Учасники Конкурсу подають заяву на ім’я  голови  оргкомітету  про участь у Конкурсі.

V. Умови  проведення Конкурсу

5.1. Учитель, який  бажає  взяти  участь  у I етапі Конкурсу  "Учитель  року"  у  відповідній  фаховій  номінації,  до  оргкомітету  подає  такі  матеріали:

  особисту  заяву  про   участь  у  I  етапі  Конкурсу,  на  ім'я голови  оргкомітету, якою  підтверджує  згоду  з  умовами  Конкурсу.

  анкету  учасника  Конкурсу  встановленого  зразка (особистий  підпис).                               комп'ютерну  презентацію  досвіду (не  більше 15 слайдів).

  творчу  роботу  на  тему,  визначену  оргкомітетом  Конкурсу (обсяг – довільний ).

  фотографії (одне  кольорове  фото  розміром 9х14  та  4-5 сюжетних  фотоматеріалів  про  педагогічну  діяльність  в  електронному  варіанті  без  зменшення  розміру).

5.2. Матеріали з досвіду власної роботи (розробки  5-6  уроків різних  типів) з повним  дидактичним  забезпеченням однієї  з  навчальних  тем,  що  розкриває  специфіку  системи  роботи  вчителя  над  проблемою,  сучасні  підходи  до  вивчення  відповідного навчального  предмета, розробку  позакласного заходу як  практичне  підтвердження  роботи  над  проблемою (електронний  варіант в текстовому редакторі WORD).

  1. Перелік публікацій  учителя (якщо  такі  є).
  1. Список  використаної  літератури.
  1. У разі відсутності вищезазначених документів, неправильного їх оформлення, несвоєчасної подачі учасник знімається з Конкурсу.

VІ. Місце проведення Конкурсу

6.1. Умови та місце проведення Конкурсу визначає відділ освіти Гадяцької райдержадміністрації.

6.2. Заклад освіти, на базі якого проводиться Конкурс, готує приміщення і територію, матеріально-технічну базу, технологічну документацію.

VІІ. Порядок проведення Конкурсу

7.1. Відбірковий етап Конкурсу передбачає вивчення  та  оцінювання  журі  надісланих  учителем на  Конкурс  матеріалів, відбір  учасників ІІ етапу  Конкурсу.

7.2. ІІ етап Конкурсу передбачає участь конкурсанта у таких видах випробувань:

7.2.1 Проведення  відкритого  уроку  у  загальноосвітньому  навчальному  закладі  та проведення    його  самоаналізу (клас,  тема  уроку  та  дата  його  проведення  визначаються  шляхом  жеребкування  у  присутності  журі  та  конкурсантів ).

7.2.2. Візитка педагога (3 хв.). (У короткій формі конкурсанти  представляють  себе, висловлюють  вітання суперникам, захищають  власну емблему).

7.2.3. Барви педагогічної майстерності. (Кожен  учасник  упродовж  5 хвилин ділиться  своїми   педагогічними  ідеями, знахідками, родзинками  власної  творчості,  демонструє  цікаві  форми  роботи,  що  відображає   творчий пошук,  особливості  форм та методів  роботи  учасника).

     7.2.4. Я вчителем бути не перестану. (Відповіді на  10  фахових  запитань, які                    передбачають  перевірку  рівня  фахової  підготовки  учителя-предметника).  

     7.2.5. Світ моїх захоплень (Протягом  5 хвилин  учасники  розкривають  всебічність    інтересів: захоплення, вподобання, таланти  і  здібності)

VIІІ. Критерії  оцінювання Конкурсу

8.1. Кожний  вид  змагань  між  учасниками  Конкурсу  оцінюється  членами  журі за бальною системою з урахуванням специфіки навчальної  дисципліни  та  умов,  в  яких  проводиться  Конкурс.

     Оцінки  членами  журі  не  обговорюються.  Бали  складаються  в  загальну  суму  за  кожний  вид  змагань,  на  підставі чого відповідальний  секретар  журі   виводить  середній  бал.

8.2. Результати  змагань  учасників Конкурсу  журі  фахової  номінації  оцінює  за  рівнем  педагогічної  майстерності,  загальної  ерудиції,  культури  спілкування  конкурсантів,  творчим  підходом  щодо  використання  сучасних  освітніх  технологій,  здатністю  продукувати  власні  педагогічні  надбання,  вміння  аналізувати  шляхи  і  способи  досягнення  вчителем  належних  результатів  навчально-виховного  процесу  та  оцінювати  їх  ефективність.

8.3. Максимальна  сума  балів  за  проведення  відкритого  уроку  становить – 36  балів. При  оцінюванні    уроку  враховуються:

     професійне  знання  предмета;

     володіння  методикою  викладання;

     реалізація  мети  та  завдання  уроку;

     використання  інноваційних  технологій;

     вибір  форм, методів, засобів  вивчення;

     результативність  уроку;

     індивідуальний  творчий  почерк;.

     рівень  діяльності  учнів  на  уроці;

     культура  мовлення;

8.4. Максимальна  кількість  балів  за  конкурс «Візитка  педагога» - 5 балів.

       При  оцінюванні даного  Конкурсу  враховуються:

       зміст  і  форма  привітання;

       лаконічність  і  інформаційна  насиченість  власного  представлення;

       естетичний  вигляд  емблеми,  її  змістовність  та  аргументоване  коментування.

8.5. Максимальна  кількість  балів  за  конкурс  «Барви  педагогічної  майстерності» - 10 балів.

      При  оцінюванні  електронної  версії   презентації  досвіду  роботи  учасника  враховується :

    актуальність  проблеми,  над  якою  працює  вчитель;

    сутність  методів  і  прийомів,  які  застосовує  вчитель;

    наявність  елементів  новизни  й  оригінальності;

    майстерність  конкурсанта  в  представлені  власного  досвіду;

    перспективність  досвіду;

    результативність  досвіду;

8.6. Конкурс  «Я  вчителем  бути  не  покину»  передбачає  максимальну  кількість  балів  у  сумі – 5 балів,  з  розрахунку  0,5  бала  за  кожну  правильну  відповідь.

8.7. Конкурс  «Світ  моїх  захоплень»  оцінюється  10 балами.  При  виставленні  балів  враховується  різнобічність  інтересів  учасника,  вміння  цікаво  і  змістовно представити  світ  своїх  захоплень.

8.8. Творча  робота  вчителя  на  запропоновану  тему  оцінюється у  5  балів.

Ознайомлення зі  змістом  і  формою  творчої  роботи  та  її  оцінювання  відбувається  попередньо.  При  виставленні  балів  виводиться  середнє  арифметичне   оцінок   усіх  членів  журі.

8.9. У  разі  однакової  кількості  балів, набраними  кількома  фіналістами,  переможцем  стає  той  учасник, який  набрав  більшу  кількість   балів  за  проведений  урок.

8.10. Рішення  журі  оформляється  відповідним  протоколом,  де  вказуються  бали,  які  виставляються  персонально  членами  журі,  виводиться  загальний  бал  кожного  учасника  та  визначається  переможець  у  фаховій  номінації.  Кількість  протоколів  встановлюють  члени  журі  відповідної  номінації.

ІХ. Відзначення   переможців  та  учасників  Конкурсу

9.1. Переможці Конкурсу направляються  на  участь  у  II  турі (обласного)  конкурсу.

9.2. Нагородження  переможців  та  учасників  конкурсу  здійснюється  відповідно до  пропозицій,  розроблених  відділом  освіти райдержадміністрації та  Гадяцькою районною організацією професійної спілки працівників освіти і науки України.

9.3. Переможці Конкурсу нагороджуються  грошовою  премією,  пам'ятними  подарунками  та  Дипломами  відділу  освіти.

9.4. Учасники  Конкурсу  отримують  пам'ятні  подарунки  та  Подяки  відділу  освіти райдержадміністрації.

   Х.  Фінансування Конкурсу

10.1. Фінансові  витрати на  організацію  та  проведення Конкурсу  проводиться  за  рахунок  місцевих  бюджетів, коштів Гадяцької районної організації професійної спілки працівників освіти і науки України.

10.2. Фінансування Конкурсу може проводитися шляхом залучення  спонсорських  коштів.

 

ПОЛОЖЕННЯ 
про Всеукраїнський конкурс «Класний керівник року»

І. Загальні положення

Всеукраїнський конкурс «Класний керівник року» (далі - конкурс) проводиться Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти спільно з Інститутом проблем виховання Національної академії педагогічних наук України.

ІІ. Мета та основні завдання конкурсу

2.1. Конкурс проводиться з метою сприяння зростанню престижності звання класного керівника, його ролі і статусу як компетентного педагога ХХІ століття у виконанні завдань, покладених Законом України «Про загальну середню освіту» на загальноосвітні навчальні заклади.

Основними завданнями конкурсу є:

удосконалення фахової майстерності вчителя;

виявлення досвіду кращих вчителів - класних керівників, які у практичній роботі ефективно використовують різноманітні форми і методи виховної роботи, інноваційні виховні технології;

популяризація педагогічних здобутків класних керівників - новаторів;

створення інформаційного освітнього простору з питань роботи класних керівників;

привернення уваги представників органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, громадськості до проблем освіти, виховання підростаючого покоління.

Детальніше>>>

 
 
 
 
 
Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1299
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz