Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Коломієць Т.В.

Прізвище, ім’я, по батькові: Коломієць Тетяна Володимирівна                                     

Рік народження: 1961

Освіта: середня спеціальна

Фах: вчитель початкових класів

Звання, нагороди: «Вихователь-методист»

Посада: вихователь дошкільного закладу

Стаж: 33роки

Адреса досвіду:  Дошкільний навчальний заклад «Первоцвіт»

                             Гадяцької міської ради

вул. Тельмана, 18; тел. 2-24-31

 

Тема досвіду: Роль дидактичних ігор у формуванні пізнавальних якостей дошкільника.

Анотація досвіду: Актуальність досвіду полягає в тому, що в ході навчально-вихованої роботи Тетяна Володимирівна переконалася: процес пізнання дітьми оточуючого світу проходить активніше та ефективніше  в процесі гри, яка є провідною діяльністю дитини дошкільного віку. Адже в грі все засвоюється довільно, без докладання вольових чи інтелектуальних зусиль. Інтерес дітей і позитивні емоції, що супроводжують цікаву гру, забезпечують міцність засвоєння будь-якої інформації. У ході формування свого досвіду Тетяна Володимирівна поставила перед собою мету - дослідити вплив дидактичних ігор на загально-пізнавальний розвиток вихованців та сформувати практичні рекомендації по їх ефективному використанню в процесі формування пізнавальних якостей дошкільника.

    У роботі з дітьми Тетяна Володимирівна особливу увагу приділяє пізнавальному розвитку дошкільнят, причому організовує діяльність вихованців так, щоб не просто дати знання, а, насамперед, навчити їх логічно мислити, бути здатними до розумової праці. Виконати це завдання їй допомагає організована ігрова діяльність.  Особливе місце серед організованих ігор дітей посідають дидактичні або навчальні ігри. Дидактична діяльність організовується Тетяною Володимирівною ґрунтуючись на активному мисленні дошкільнят, пошуку різних способів виконання певного завдання і, завдяки створенню вихователем сприятливих зовнішніх умов, вже в дошкільному віці стає звичною для дитини. Педагог вміло використовує дидактичні ігри у навчанні та вихованні дітей усіх вікових груп за необхідності актуалізувати їхній досвід, повторити, уточнити, закріпити набуті знання і уявлення про природні явища, працю і побут людини. Вона переконана, що дидактичні ігри є містком між роботою на заняттях і в повсякденному житті, тому включає ігровий матеріал в процес заняття, на різних його етапах. Нерідко ігри з дидактичними матеріалами є основним засобом навчання і виховання, за допомогою яких Тетяна Володимирівна готує дитину правильно сприймати об'єкти і явища навколишнього світу. 

     Для підтримання  пізнавальної активності  дошкільнят у своїй групі Тетяна Володимирівна зібрала дуже багато дидактичного ігрового матеріалу для засвоєння програмового змісту за різними освітніми лініями. Він цікавий та доступний для дітей, добирається вихователем  відповідно до програми дитячого садка для кожної вікової групи, враховуючи пізнавальний зміст, ступінь складності ігрових завдань і дій. Творче ставлення Тетяни Володимирівни до справи є запорукою постійного і поступового ускладнення, розширення варіативності ігор. Коли у дітей згасає інтерес до гри, вихователь ініціює спільне придумування нових ігрових завдань, ускладнення правил, включення до пізнавальної діяльності різних аналізаторів і способів дій, активізацію всіх учасників гри.

   Тетяна Володимирівна проводить роботу з формування пізнавальних якостей дошкільнят у тісній співпраці з іншими працівниками ДНЗ, з батьками та за їх участю, а в подальшому вихователь консультує щодо класифікації дидактичних ігор, їх сутнісні особливості, надає рекомендації щодо специфіки їх використання, щоб домогтися максимального виховного ефекту.

      Вся система роботи  Тетяни Володимирівни щодо формування пізнавальних якостей дошкільнят, зокрема, засобами дидактичних ігор має високу результативність: під час  гри вихованці позасвідомо, без  напруги  засвоюють і закріплюють дуже багато інформації, добре опрацьовується вимова, активізується лексичний і граматичний матеріал, розвиваються навички аудіювання, усного мовлення. Педагог відзначає, що мовленнєва активність дітей стимулює активність пізнання, впливає одночасно на інтелектуальні, вольові та емоційні сторони особистості дитини. Відбувається процес формування, розвитку та виховання особистості. А почуття  рівності,  атмосфера  захопленості  дають  можливість дітям перебороти незручність, скутість, утому, досягати максимально високих результатів розвитку.  

Адреса для листування: dnzpervocvit@meta.ua                          

                                                                         

                                                             Досвід вивчали: методист Гадяцького науково-

                                                            методичного центру Неминуща В.Е., 

                                                            вихователь-методист ДНЗ «Первоцвіт» Писанка Ю.Л.

 

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1305
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz