Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Класному керівнику

НА  ДОПОМОГУ  КЛАСНОМУ  КЕРІВНИКУ 

Я – класний керівник: це значить так багато,

Бо 30 душ мене завжди чекають,

Дитину кожну, як себе, повинна знати,

Як істину, що мудрі люди знають.

Нести повинна вихованцям правду щиру,

Навчати їх добру і милосердю.

Щоби завжди жили із цілим світом в мирі,

Стояли міцно на земній щоб тверді.

Щоб друзям подивитись в очі не боялись,

Щоб біль сердець батьківських розуміли,

Щоб мови рідної довіку не цурались,

Перед спокусами щоб встояти зуміли.

З цією правдою святою в клас заходжу,

Її так добре, як молитву, знаю,

У ній підтримку я своїй душі знаходжу,

У неї долі дітям я благаю.

А ще я вірю і люблю, і сподіваюсь,

Що буде так усе, як в мріях гарних,

Тож впевнена, і в тому зовсім не вагаюсь:

Моя робота не загине марно.

Людмила Аркадіївна Панасюк    (Рівненська обл.)

 

Памятка класному керівнику

„Умови педагогіки співробітництва” 

1.       Вміле поєднання поваги до особистості учня з розумною вимогливістю.

2.       Доброзичливе, уважне, чуйне ставлення до учня, щирість і душевна відвертість.

3.       Уважне вивчення й урахування індивідуальних особливостей кожного учня і класу вцілому.

4.       Відмова від командування, авторитарного тону, навязування своєї думки.

5.       Вміння переконати у правильності і корисності своїх пропозицій.

6.       Вміння підтримувати постійний активний інтерес до роботи змістом і правильною організацією її, стимуляції і виховання самостійності, допитливості, ініціативи.

7.       Постійна опора на учнівський колектив.

8.       Сприяння його згуртуванню й ідейно-моральному росту.

9.       Не забувати гасла:

„Педагоги! Не зіставляйте нас – хороших і поганих. Ми потім ненавидимо одне одного!”

„Дорослі! Не судіть жорстоко дітей. Ми й самі не завжди знаємо, що з нами коїться!”

Бути майстром педагогічної праці – значить

вміти передбачати можливі ускладнення в

педагогічному процесі і своєчасно попереджувати їх,

уміти негайно і правильно розв’язувати складні педагогічні ситуації, володіти педагогічним чуттям, уміти управляти педагогічним процесом без примусу,

з легкістю, бути в ньому простою, звичайною,

але потрібною і любимою для дітей людиною,

 що вселяє в них радість, неспокій, впевненість оптимізм.

                                               Ш.О. Амонашвілі

 

ПАМЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ 

БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ!

НЕ ПОМИЛИСЬ!

НЕ НАШКОДЬ!

БУДЬ НАДІЄЮ ДЛЯ ШКОЛЯРА!

ДАРУЙ СЕБЕ ДІТЯМ!

ЗНАЙ ДО ЧОГО ПРАГНЕШ!

ПОСТІЙНО ШУКАЙ В ДИТИНІ БАГАТСТВО ЇЇ ДУШІ!

БУДЬ ТЕРПЛЯЧИМ В ЧЕКАННІ ЧУДА І БУДЬ ГОТОВИМ ДО

ЗУСТРІЧІ З НИМ В ДИТИНІ!

 

Що мені потрібно, щоб стати майстром педагогічної праці? Ну, звичайно, знання, але обовязково – добра душа, чуйне серце, любов до дітей і нестримне бажання присвятити їм своє життя.

                                                                          Із книги Ш.О. Амонашвілі

                                                                                      „Єдність мети” 

Педагогічне спілкування – це як обмін речовин в організмі, порушення якого викликає різні захворювання. Не можна, щоб в педагогічному спілкуванні порушувався обмін людяності, любові, поваги, чуйності, оптимізму, порушувалась духовна спільність вчителя і учнів.

                                   Ш.О. Амонашвілі

 

ВЗАЄМОВІДНОСИНИ УЧИТЕЛЯ З КОЛЕГАМИ І БАТЬКАМИ 

Учитель має бути добрим, чуйним, дружелюбним до колег.

Учитель повинен володіти тоном і таким спілкування з колегами.

Учитель не має права заздрити успіхам колег.

Учитель зобов’язаний ділитися власним досвідом з колегами.

Учитель не повинен соромитися вчитися у колег.

Учитель не має права дивитися на колег зверхньо.

Учитель повинен берегти імя і честь своїх колег.

Учитель має знати всі сімейні таємниці, пов’язані з дитиною, її долею, з її минулим, всю делікатність родинних зв’язків, характер взаємовідносин в сім’ї, що можуть мати вплив на виховання.

Він несе моральний обов’язок не розголошувати ці таємниці, ні з ким не ділитися ними, якщо це не буде викликано необхідністю вберегти долю дитини і захистити її права від різного роду посягань.

Учитель, який зловмисно скористався довіреною йому таємницею, не вчитель, не вихователь, йому не місце в школі. 

 

                                                                                                                             „Єдність мети”

Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання і виховання, що постійно удосконалюється, доступне кожному педагогу, в основі якого лежать професійні знання, уміння і здібності.                                                                                                 А.С. Макаренко

Знання законів життя незрівнянно важливіше за багато інших знань, а знання, що прямо веде до самовдосконалення, є знанням першочергової важливості.                                                                                                          Г. Спенсер

Знання без виховання – меч у руках божевільного!                                                             Д. Менделєєв 

Освічена, але погано вихована людина страшніша будь-якого звіра.                                             Платон 

Мало знати, треба і застосовувати. Мало хотіти, треба і робити.                                                  Гете.

Памятайте: у людини немає вибору, вона повинна бути людиною.                                         Леу Станіслав 

Інші люди можуть і не мати високих сподівань щодо мене, але я маю високі сподівання щодо себе.                                          Шенон Мілер 

Багато знань не робить людину розумною.                                                                          Геракліт

Посієш Вчинок – пожнеш Звичку, посієш Звичку – пожнеш Характер, посієш Характер – пожнеш Долю.                                                                                                  Народна мудрість

 Педагогічна теорія – абстракція, її практичне застосування – завжди високе мистецтво.                                                                                                       І. Підласий

Особливістю живого розуму є те, що йому треба лише трохи побачити й почути для того, щоб він міг потім довго міркувати й багато зрозуміти.                                                                                                          Джордано Бруно

Інтелігентом не можна прикинутися.                                                                          Д.С. Лихачов

Каміння кидають тільки в дерево, що плодоносить.                                                        Древня мудрість

 

Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1299
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz