Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Кириченко

Прізвище, ім'я, по-батькові: Кириченко Світлана

 Іванівна

Рік народження:  1973р.

 Освіта: повна вища

 Фах: викладач дошкільної педагогіки і

 психології,вихователь.

   Звання, нагороди: грамота Полтавської обласної  

   державної адміністрації, грамота Полтавського

   обкому профспілки  працівників освіти і науки

   України, грамота ДНЗ «Веснянка».

Посада: вихователь

  Стаж роботи – 15р.

Адреса досвіду: Дошкільний навчальний заклад «Веснянка» комбінованого типу для дітей віком 1-6(7) років Гадяцької міської ради., Полтавська обл., Гадяцький район, м. Гадяч вул. Шевченка, 10, тел. 053542-28-6 dnzvesnyanka@meta.ua        

Тема досвіду: «Формування екологічної культури дошкільників засобами комп´ютерних технологій та спостережень у природі»

Анотація досвіду: Актуальність досвіду полягає в тому, що Світлана Іванівна, поглиблено працюючи над питанням екологічного виховання дошкільників, звернулася до спадщини видатного педагога В. О. Сухомлинського. Це дало їй можливість сформувати у кожної дитини міцні екологічні знання, розуміння взаємоз'вязку і єдності дитини з природою, роль навколишнього середовища у житті, дбайливе ставлення до природи, бажання берегти і підтримувати гармонію, відчувати красу рослинного і тваринного світу. Вона постійно звертає увагу дошкільників на причинно-наслідкові зв'язки між явищами природи, залучає їх до природоохоронних заходів, формує у вихованців екологічний світогляд, вчить сприймати природу і природні явища з етичного і морального боку. 
    Найефективнішим і найрезультативнішим педагогічним засобом, що сприяє активізації природничої і природоохоронної підготовки дошкільників, Світлана Іванівна вважає послідовне і систематичне ознайомлення дітей з природою своєї місцевості, здійснюване шляхом безпосередніх спостережень. Під час підготовки до спостережень визначає розвиваючі, виховні і навчальні завдання, обмірковує весь хід, прийоми, які доцільніше використати для активізації пізнавальної  діяльності дітей.

У ході прведених спостережень досягла позитивних результатів у дітей:
- розширилися та систематизувалися екологічні знання;   
- розвинулася емоційна чутливість, пам'ять, увага, воля;  
- діти набули конкретних навичок та вмінь під час праці в природі;   
- підвищився інтерес до об'єктів живої і неживої природи;
- навчилися встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між явищами природи; 
- вивчили норми поведінки в природі, набули природоохоронних навичок;

      
    З метою оптимізувати педагогічний процес, забезпечити дошкільникам всебічний розвиток, допомогти активно пізнати природниче довкілля Світлана Іванівна використовує ІКТ-супровід. Вона помітила, що втіливши в освітній процес комп'ютерні технології, заняття стали цікавими і насиченими. Поєднання спостережень в природі з іграми, відеофрагментами, слайд-презентаціями, ілюстраціями до художньої літератури,  сприяє формуванню екологічної культури та підвищує пізнавальну діяльність, творче мислення дошкільників.      
    У своїй педагогічній діяльності Світлана Іванівна використовує різні форми роботи з батьками,     залучає їх до співпраці. Проведена нею робота забезпечила   підвищення компетентності батьків з питань екологічного виховання,  укріплення родинних стосунків, бажання брати активну участь в екологічних заходах закладу. 
    У результаті проведеної роботи можна зробити висновок: використовуючи у своїй педагогічній діяльності спадщину В. О. Сухомлинського з екологічного виховання, поєднуючи спостереження у природі з ІКТ-супроводом, тісно співпрацюючи з батьками, можна досягнути високих результатів у формуванні екологічної культури дошкільників, сформувати у дітей систему екологічних знань, переконань, розуміння взаємозв'язку і єдності з природою.

 

  Досвід вивчила завідуюча ДНЗ «Веснянка»        К.Д.Сизьон
 

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1301
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz