Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Інклюзивна освіта

2019/2020 н.

Робота з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах карантину. Презентація директора інклюзивно-ресурсного центру Шкрьоби С.В.

План засідання районного методичного об'єднання  асистентів вчителів класів інклюзивного навчання. Дата проведення: 10.01.2020р. 10.00год. Місце проведення: Гадяцький інклюзивно-ресурсний центр

Протокол №2 районного методичного обєднання асистентів вчителів інклюзивних класів від 10.01.2020р. Голова РМО - Смаль Ю.Б., присутні - всі члени РМО.

 

 

 

Інформація про членів РМО асистентів вчителів інклюзивних класів

2019-2020 н.р.

ПІБ

Назва ЗЗСО

Стаж роботи

Навантаження

Клас (кількість учнів

з о. о. п.)

Смаль Ю.Б.

Веприцька ЗОШ I-III ступенів

4 роки

1

4 (2)

Панченко О.Д.

Веприцька ЗОШ I-III ступенів

3 роки

1

3 (2)

Глушак М.Г.

Веприцька ЗОШ I-III ступенів

1 рік

0,5

6 (1)

Ланчинська С.М.

Веприцька ЗОШ I-III ступенів

7 років

1

9 (2)

Давиденко О.В.

Веприцька ЗОШ I-III ступенів

7 років

0,5

6 (1)

Кондратченко М.С.

Мартинівська ЗОШ I-III ступенів

2 роки

1

5 (1)

Золотоверх А.О.

Великобудищанська СШ I-III ступенів

2 роки

0,5

3 (1)

Котлярова І.М.

Качанівська ЗОШ I-II ступенів

-

1

5 (1)

Мишаченко О.В.

Рашівська ЗОШ I-III ступенів

1 рік

1

3 (1)

Боряк О.П.

Рашівська ЗОШ I-III ступенів

2 роки

1

6 (1)

Тимошенко О.В.

ОЗО Сарська спеціалізована школа I-III ступенів

1,5 роки

1

3 (1)

П Л А Н   ЗАСІДАНЯ РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ.  Дата проведення: 30.08.2019, 12.00год

Місце проведення: Гадяцький інклюзивно- ресурсний центр.

Протокол №1 районного методичного обєднання  асистентів вчителів інклюзивних класів  від 30.08.2019р. голова РМО – Смаль Ю.Б. присутні - всі члени РМО

  ПЛАН РОБОТИ  районного методичного об`єднання  асистентів вчителів класів  інклюзивного навчання  на 2019-2020 навчальний рік

Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/ 2020 н.р. Методичні рекомендації.

2018/2019 н.р.

План роботи РМО асистентів вчителів інклюзивного навчання  на 2018/2019рік

ПЛАН засідання районного методичного об'єднання асистентів вчителів інклюзивного навчання 25.03.2019

I . Аналіз стану роботи методичного об`єднання за минулий рік.. Головні
завдання районного методичного об’єднання асистентів вчителів
інклюзивних класів у 2018-2019 н.р.
Оновлення освіти вимагає від педагогів знання тенденції інноваційних змін в системі сучасної освіти, розуміння сутності педагогічних технологій, уміння оцінювати свій індивідуальний стиль, а також особливості та ефективність застосування діяльності в цілому.
Впродовж 2017-2018 н.р. методичне об`єднання працювало над реалізацією проблеми: «Розвиток індивідуальних здібностей учнів як складова реалізації особистістно-орієнтовного навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.» у 2018-2019н.р. РМО продовжить працювати над цією проблемою.
З метою ефективної роботи асистентів вчителів класів інклюзивного навчання та вчителів-логопедів РМО ставить перед собою такі головні завдання :

* Удосконалення розвитку інклюзивної освіти з метою створення сприятливого
середовища для здобуття освіти по місцю проживання учнів з особливими
освітніми потребами ;

* Сприяння кваліфікаційному, творчому, науковому зростанні особистості
асистентів педагогів, що працюють з дітьми, які мають
особливості у психофізичному розвитку; підвищення їх творчого потенціалу
шляхом проведення науково - практичних конференцій, семінарів і тренінгів з
метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення;

* Інтенсивне застосування інноваційних технологій навчання та виховання дітей
з особливими освітніми потребами;

* Оновлення власної навчально-методичної та інформаційної бази;

* Підготовка та збір матеріалів для проведення самооцінювання членів РМО в
освітніх закладах .

РОЗДІЛ І . ПІДВИЩЕННЯ КЛАФІЛІКАЦІЇ АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ
КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ.
ДОПОМОГА В САМООСВІТНІЙ РОБОТІ .


 

  1. Продовжити роботу над навчально –методичним наповненням кабінетів,
    виготовлення сучасних стендів наочності , тематичних папок.
    2. Самостійне опрацювання методичної літератури з проблеми навчання дітей з
    особливими потребами.
  2. Поповнювати банк методичних напрацювань, розробок уроків за методом
    диференційованого викладання, методичною літературою.
    4 . Передплатити фахові журнали та періодичну літературу на 2018р.

 

 

 

РОЗДІЛ II . ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО
ДОСВІДУ.

1 . Узагальнити та поширювати досвід роботи інклюзивних навчальних закладів Полтавської області .

2 . Продовжувати слідкувати за новинками матеріалів інституту спеціальної педагогіки АПН України щодо Індексу інклюзії.

РОЗДІЛ . ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ РМО:

СерпенЬ жовтень, січень, лютій, березень (відповідно до планів)
 

РОЗДІЛ IV . ЗАХОДИ ПО ВИВЧЕННЮ СТАНУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ І ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ

1 . Моніторинг стану ведення документації асистента вчителя в класах інклюзивного навчання (січень 2019)
2 .
Аналіз навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами на РМО (квітень 2019р.)

 

План засідання РМО на серпень 2018

Протокол засідання РМО в серпні 2018

План засідання РМО на жовтень 2018

Протокол засідання РМО в жовтні 2018

План засідання РМО на січень 2019

Протокол засідання РМО в січні 2019 

 

Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1320
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz