Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Гірук О.В.

Прізвище, ім’я, по батькові: Гірук Оксана Василівна                                    

Рік народження: 1972

Освіта:  Базова вища. Вища

Фах: Учитель з дошкільного виховання. Вчитель початкових класів, музики.

Звання, нагороди: грамоти відділу освіти, молоді та спорту Гадяцької райдержадміністрації ( 2012р.)

Посада: вихователь дошкільного закладу

Стаж: загальний педагогічний 19 років, на посаді- 3роки

Адреса досвіду:  Дошкільний навчальний заклад «Первоцвіт»

                              Гадяцької міської ради

вул. Тельмана, 18; тел. 2-24-31

 

Тема досвіду: Формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку.

Анотація досвіду: Актуальність досвіду Оксани Василівни очевидна, адже проблема навчання математики в наш час набуває дедалі більшого значення. Це пояснюється насамперед бурхливим розвитком математичної науки у зв’язку з проникненням її у найрізноманітніші галузі знань. Оксана Василівна вважає, що вихователь повинен передавати засоби пізнання світу, формувати у дитини базу культури пізнання. Навчання ж математиці на заняттях і поза ними, на її думку, сприяє становленню дитини як особистості. Мету свого дослідження педагог вбачає в наступному:  проаналізувати показники сформованості логіко-математичної компетентності старших дошкільників; для успішного формування логіко-математичний понять та ефективного розвитку розумових здібностей дітей розробити цілісний комплекс завдань, дидактичних ігор і вправ з формування та розвитку кожного поняття у процесі пізнавальної діяльності дитини; прищепити вихованцям інтерес до пізнання.

     У процесі формування логіко-математичної компетентності своїх вихованців особливу увагу Оксана Василівна приділяє вихованню у дітей звички до повноцінної логічної аргументації всього, що нас оточує, створенню умов, за яких дитина розкриватиме свій потенціал, навчатиметься самостійно пізнавати світ, бо її власна діяльність є основним чинником розвитку, процес її здійснення є навіть важливішим  за результат, від нього залежить усвідомленість отриманих знань.

     Для максимальної ефективності навчально-вихованої роботи Оксана Василівна вводить дітей                                                                                     в світ логіко-математичних уявлень з допомогою спеціальної серії навчаючих логіко-математичних ігор. В них моделюються такі логічні і математичні конструкції, розв’язуються такі задачі, які сприяють прискоренню формування і розвитку у дітей простих логічних структур мислення і математичних уявлень. Для цих ігор педагог використовує «логічні блоки» З. Дьєнеша. Вона розробила також цілий ряд дидактичних ігор і вправ для дітей кожної вікової групи з різним змістом і складністю завдань. Наприклад д/ігри: «Намисто», «Відшукай», «Так чи ні», «Обручі». Широко використовуються також моделі за способом вираження об’єкта: знакові (короткі записи, графічні замінники), предметні (макети, муляжі) і графічні (реальні й умовні малюнки, креслення, схеми); розвивальні ігри з розширення й узагальнення знань; продуктивні і репродуктивні вправи на розвиток предметних і розумових дій; завдання для самостійної та індивідуальної роботи дітей. Відповідно до цього змісту Оксана Василівна планує та розробляє дидактичний матеріал для роботи з дітьми. Вся робота зі старшими дошкільниками з формування логіко-математичних понять вибудовується з опорою на ті види діяльності, які найбільше сприяють розумовому розвитку дитини, характеризується систематичністю, цілеспрямованістю. Враховуючи принципи побудови навчально-виховного процесу, його дидактичну логіку педагог пропонує вихованцям  завдання, які передбачають: поступове ускладнення матеріалу; узгодження його з раніше вивченим;  систематичне повторення навчального матеріалу з метою його міцного і повного засвоєння;  поєднання з іншими видами діяльності (інтегрованість); самостійне і творче використання вивченого матеріалу дітьми з обов’язковим промовлянням власних думок у вигляді міркувань та умовиводів.     

       Головну роль на заняттях Оксана Василівна відводить розвитку дітей, тому заняття не замінюються ніяким іншим видом діяльності, навіть грою, особливо у старшому дошкільному віці, оскільки для переходу дитини від одного виду провідної діяльності до іншого необхідне формування певного рівня готовності. Ігрова діяльність на заняттях не займає більшу частину заняття, навіть у тому випадку, коли ігри добираються на закріплення навчального матеріалу і забезпечують математичну підготовку дитини. Головним засобом організації навчання старших дошкільників Оксана Василівна обрала  пізнавальні завдання і вправи з формування, закріплення та розширення знань, а також проблемні завдання, що сприяють отриманню знань у нових практичних умовах. Крім того, нею розроблені спеціальні проблемні ситуації дидактичні вправи-таблиці, що спрямовують увагу дітей на розв’язання різноманітних логіко-математичних завдань та розвивають їх кмітливість. У розвитку цих навичок дитині допомагають близькі люди – його батьки і педагог.

     Всю роботу Оксана Василівна проводить у тісній співпраці з вихователями ДНЗ, з батьками та за їх участю, надає необхідні рекомендації зазначеним учасникам навчально-виховного процесу. Така співпраця дає можливість для створення й утримання сталого інтересу вихованців до логіко-математичної діяльності.

Адреса для листування: dnzpervocvit@meta.ua                          

                                                                                        

                                                             Досвід вивчали: методист Гадяцького науково-

                                                             методичного центру Неминуща В.Е.,          

                                                            вихователь-методист ДНЗ «Первоцвіт»Писанка Ю.Л.

 

 

Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1299
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz