Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Форми методичної роботи

Форми  методичної роботи з молодими вчителями-стажистами на рівні  "школа - відділ освіти, Гадяцький НМЦ

 

І етап (серпень-жовтень)

       Форм  і методи роботи з учителями-стажистами на рівні закладу освіти:

 

Серпень

§      індивідуальна бесіда з кожним молодим учителем;

§      ознайомлення з матеріально-технічною базою школи;

§      анкетування молодих учителів;

§      посвячення в учителі (засідання педради, серпнева конференція);

§    консультація "Планування роботи вчителя-предметника. Ведення   

        шкільної документації (журнали, календарні та поурочні плани)”;

§    зустріч молодих учителів із досвідченими вчителями школи. Вибір     

        наставників.

Вересень

§   Оглядовий контроль за роботою молодих учителів;

§   рганізація відвідування молодими вчителями уроків учителів-наставників;

§   консультація "Облік, оцінювання і контроль навчальних досягнень учнів”;

§   практикум  "Написання конспектів уроків. Вибір методів і форм навчання відповідно до типу уроку”;

§   проведення тестування "Чи маєте Ви творчу уяву?”;

§   складання індивідуального плану стажування;

§   підготовка наказу "Про організацію стажування молодих учителів у _____ навчальному році” та ін.

Жовтень

§   взаємовідвідування уроків стажистів і наставників;

§   відвідування молодими вчителями уроків членів міжпредметної творчої групи;

§   анкетування "Які труднощі виникають”;

§   консультація "Методика проведення предметних олімпіад”;

§   практикум "Аналіз та самоаналіз уроку”;

§   тестування "Ви оптиміст чим песиміст?”.

 

На рівні відділу освіти та НМЦ

§   інструктивно-методичний семінар;

§   вхідне діагностування;

§   написання наказу "Про організацію роботи з молодими вчителям у ______ навчальному році” та ін.

 

ІІ етап (листопад – березень)

На рівні навчального закладу:

 

Листопад

§  відвідування уроків  у молодих учителів, які атестуються;

§  тиждень молодого вчителя (2-3 роки педагогічного стажу);

§  практикум "Педагогічне діагностування:

    методика проведення” (учителі-стажисти);

§  семінар "Моделювання уроку-діалогу. Труднощі у проведення уроку-  

    діалогу” (згідно з результатами діагностування);

 

 

 

Грудень

§    Консультація "Методика проведення батьківських зборів” (учителі-стажисти);

§   практикум "Моделювання уроку-семінару” (згідно з результатами діагностування);

§   тестування "Перевірте свої можливості”.

 

Січень

§    Бесіда "Яка література допомагає у підготовці до проведення уроків” (учителі-стажисти);

§    практикум "Моделювання уроку-конференції” (згідно з результатами діагностування).

 

Лютий

§    Тиждень молодого вчителя (перший рік роботи);

§    практикум "Моделювання уроку-диспуту” (згідно з результатами діагностування);

§    консультації практичного психолога (індивідуальні, групові).

 

Березень

§    Круглий стіл   "Аналіз психолого-педагогічних ситуацій стажистами та наставниками”;

§    консультація "Підготовка учнів до зовнішнього незалежного оцінювання” (для молодих учителів за їхнім бажанням);

§    практикум   "Моделювання уроку-консультації” (згідно з результатами діагностування);

На рівні НМЦ:

§  тематичні та індивідуальні  консультації (за вибором);

§  участь у роботі районних методичних об’єднань;

§  участь (з метою запозичення досвіду) у професійному конкурсі «Вчитель року»

 

ІІІ етап   (квітень – травень)

На рівні навчального закладу

 

Квітень 

§  Практикум "Моделювання уроків-заліків” (згідно з результатами  

     діагностування);

§   консультації практичного психолога (індивідуальні, тематичні);

§   методичний тиждень  "Я – вчитель” (аналіз та самоаналіз уроків).

 

Травень

§   Звіт про виконання індивідуального плану стажування;

§   складання характеристик на вчителів-стажистів;

§   педагогічне діагностування;

§   підсумкове засідання школи молодого вчителя;

§   наказ  "Про підсумки стажування молодих вчителів”.

 

На рівні НМЦ

§   Зустріч молодих учителів із ветеранами педагогічної праці,  

      наставниками, викладачами ВНЗ;

§    аналіз результатів педагогічного діагностування;

§    планування методичної роботи на наступний рік.

 

 

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1301
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz