Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Чорнобров В.М.

 

                        Прізвище, ім’я, по батькові:    Чорнобров   Валентина Миколаївна

                         Рік народження: 1968р.

                         Освіта: вища

                         Фах: вихователь дітей дошкільного віку,   логопед

                         Звання, нагороди: вихователь-методист

                         Посада: вихователь

                         Стаж: 26 років

                   Адреса досвіду:  Дошкільний навчальний заклад «Ромашка»

                              с. Петрівка-Роменська Гадяцького району

                              Полтавської області; тел: 053 54 58 543

 

 

Тема досвіду:  «Виховання патріотичних почуттів на краєзнавчому матеріалі»

 

Анотація досвіду: Актуальність досвіду полягає в тому, що в ході навчально-вихованої роботи Валентина Миколаївна  переконалася, що виховання патріотичних почуттів – багатогранна пізнавальна, дослідницька, творча діяльність та суспільно корисна праця, спрямована на комплексне вивчення рідного краю (його природи, побуту, господарства, культури), посильну участь в охороні та збереженні природного та культурного довкілля, що процес пізнання рідного краю, має унікальну здатність впливати на інтелект, волю та емоції дитини водночас, сприяє становленню дитини як соціальної особистості.                                                                                                                                   

      Робота проводиться за тематичними циклами: «Моя сім’я», «Моє рідне село», «Україна – моя Батьківщина» «Свята українського народу», «Я все люблю в своїм краю»,

      Цікаво проходять заходи краєзнавчого спрямування: «Моє село – мій край».  «Моя вулиця». Діти слухають розповіді про історію села, походження його назви, легенди, пов’язані з назвою. А екскурсії, прогулянки-подорожі, ігри-мандрівки завжди сповнені позитивними враженнями і емоціями,  спонукають дітей до пошукової роботи, розвивають вміння спостерігати та робити висновки, порівнювати, замислюватись над побаченим.          

      Педагог відзначає, що на заняттях: «Дім в якому я живу». «Моя сім’я» діти знайомляться із поняттям «сім’я», змістом і значенням цього слова в житті кожної людини, зі складом своєї родини, вчаться складати родовідне дерево. Заняття «Найкраща в світі Україна», «Мандруємо минулим і майбутнім» виховують повагу до Батьківщини, її культури, звичаїв, національних цінностей. Матеріал таких занять зрозумілий, доступний, і на них, діти є не тільки слухачами а і співрозмовниками, їх мовленнєва активність стимулює пізнання, формує чуття родини, рідного краю, гордості за свій народ.

     Неабияке значення для виховання справжнього патріота є прищеплення шанобливого ставлення до героїв війни, ветеранів, до пам’яті про тих , хто загинув, захищаючи Вітчизну. Діти з щирою вдячністю йдуть разом з вихователями та батьками  до пам’ятника Невідомого солдата, покладають квіти, читають вірші, слухають розповідь.

      Незабутні враження отримали діти відвідавши місця роботи їх батьків (хлібозавод, бібліотеку, школу, залізничний вокзал, гараж). Побачене й почуте відтворюється дітьми в малюнках, сюжетно-рольових іграх.

      Під час розучування народних ігор, народних святкувань («Варварині вечорниці», «Миколай йде до нас», «Колядуємо, щедруємо», відбувається прилучення дошкільників до народних традицій,  причому без примусу, радісно. Вихователем використовуються  потішки, приказки, прислів’я, які дають перше уявлення про культуру та побут рідного народу, викликають інтерес та позитивне ставлення до рідної мови, бажання володіти нею.

      Діти разом з вихователем підмітають доріжки, розчищають їх від снігу, збирають опале листя, сміття, виконують увесь цикл робіт, від планування до збирання врожаю, на дослідній ділянці, доглядають за квітниками.  У дні «добрих справ», разом з батьками висаджують саджанці дерев і кущів, облаштовують ігровий майданчик тощо. У дітей виникає потреба не лише пізнавати, а й робити щось для інших.

      Патріотичне почуття об’єднує в одне ціле всі сторони розвитку особистості: моральну, трудову, розумову, естетичну, фізичну і формується поступово під впливом багатьох чинників у співпраці з родинами.      

      Зерна духовності що вихователь  посіє в душах малечі, проростуть вагомим колосом і допоможуть їм стати справжніми патріотами, які любитимуть Україну, пишатимуться нею.

 

                                       

                            Досвід вивчено методистом НМЦ Неминущою В.Е.,

                            завідуючою ДНЗ «Ромашка» Бойко І.І.

 

 

 

 

Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1307
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz