Ви увійшли як Гість Група "Гості" | Мій профіль | Вихід 
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Форма входу
Пошук
free counters


Німецька та Англійська мова

Лиходій

Наталія Григорівна

 

 

Посада і місце роботи: учитель німецької мови Середняківської загальноосвітньої школи I-II ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області.

Рік народження: 1961

Освіта: вища, закінчила Харківський державний університет ім. Горького (Харківський національний університет ім. Каразіна) у 1982 році.

Педагогічний стаж: 34 роки

Категорія, звання: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист.

Тема досвіду: Роль білінґвальних уроків у системі вивчення іноземних мов.

 

Лиходій Наталія Григорівна добре володіє сучасними формами і методами навчання, ефективно використовує інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні методи, білінгвальні технології, здоров’язбережувальні принципи роботи. Творчо підходить до підготовки та проведення кожного уроку, дбає про всебічний розвиток та самореалізацію особистості. Її учні – учасники та переможці районних та обласних олімпіад з німецької мови. Наталія Григорівна – керівник шкільного методичного об’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу.

Відкритий характер суспільства, розширення політичних та економічних зв’язків України з європейськими та іншими країнами світу стали важливим чинником зростання соціального запиту на людей, які володіють іноземними мовами. Від фахівця будь-якої сфери діяльності вимагають знання однієї чи кількох іноземних мов. Недостатнє знання іноземних мов, насамперед англійської, ускладнює спілкування на міжнародному рівні громадян України, запровадження новітніх технологій виробництва, комп’ютеризацію ділової, культурно-освітньої та побутової сфер. Тому останнім часом учителька приділяє велику увагу білінґвальним технологіям у процесі вивчення іноземних мов.

Залучаючи дітей до вивчення іноземних мов, педагог спирається на правову базу: Конституція України проголошує, що державною є українська мова,гарантує вільний розвиток, використання та вживання мов національних меншин, сприяє вивченню міжнародних мов. Ці положення Конституції конкретизовані в Законах України про освіту, інших нормативних документах.

В усі часи люди розуміли значення знань іноземних мов. «Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина», - стверджує народна мудрість.

Людину, яка знає дві мови, називають білінгвом. Білінгвізм (двомовність) поділяється на природний та штучний. Природний білінгвізм характеризується стихійністю засвоєння другої мови, коли людина постійно перебуває у двомовному середовищі. Стимулом для засвоєння другої мови виступає потреба у спілкуванні. Штучний білінгвізм створюється цілеспрямованим вивченням другої мови на спеціальних заняттях із використанням відповідних методів навчання. У Середняківській школі учитель іноземних мов застосовує штучний білінгвізм (німецька мова як перша іноземна; англійська мова – друга іноземна).

Наталія Григорівна навчає людей майбутнього і завжди питає себе: «Як нам, тим, що прийшли з минулого, навчати людей з майбутнього?». Учитель добре розуміє, що в усьому світі відбувається не просто зміна систем освіти, а поступове формування освіти майбутнього. Вона чітко усвідомлює, що в цьому напрямі мають змінюватися ті, хто вчить, потрібно не чекати циркулярів та наказів. Учитель веде дітей у майбутнє, а старе англійське прислів’я каже : «Шлях може показати лише той, хто сам цим шляхом пройшов». Тому професійним обов’язком Наталії Григорівни є формування у себе «картини майбутнього», аналіз своїх дій і планування нових педагогічних стратегій.

Учитель постійно розвиває евристичні уміння: здатність сприймати будь-який новий досвід, шукати, знаходити, розуміти та аналізувати нову інформацію, швидко адаптуватися до постійних змін.

Вона формує у дітей інший рівень адаптації: вчить сприймати швидкий темп змін, потік слів та образів, швидко переробляти велику кількість інформації за допомогою кодування. З цією метою педагог застосовує забуті «опорні конспекти» В.Ф. Шаталова, що були адаптовані до вивчення іноземних мов. Вона дає учням потрібний алгоритм для кожного з видів комунікативної діяльності та навчає володіти ним. Концепт «плюрилінгвізма» є принциповим у плані вивчення та викладання іноземних мов.

Наталія Григорівна постійно вирішує організаційну проблему – розширення сфери викладання німецької мови за допомогою її популяризації. З цією метою викладач у вересні 2016 року створила власний блогNatalijaLychodij (Lytwynenko).

Учителька постійно розвиває «лінгвістичний репертуар» своїх учнів, в якому присутні усі мовні здібності.

Друковані роботи Лиходій Н.Г:

  1. Моделювання нестандартних уроків (занять, заходів). Методичні рекомендації . – Гадяч, 2012.
  2. Застосування інтерактивних технологій та методів на уроках німецької мови. Методичні рекомендації. – Гадяч, 2012.
  3. Підсумкові уроки англійської мови в 3 класі (за підручником О. Д. Карп’юк). Розробки уроків. – Гадяч, 2012.
  4. Відлуння Чорнобиля. – «Гадяцький вісник», 2012.
  5. Афганістан звучить у моїй душі. – «Гадяцький вісник», 2012.
  6. Учителька. – «Гадяцький вісник», 2010.
  7. Добротворці. –«Гадяцький вісник», 2010.

 

Матеріали з досвіду роботи вчителя (директора школи) німецької мови Качанівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів:

План - конспект уроку в 6 класі на тему  "Я люблю солодощі"

Осінь у святах і традиціях народів Німеччини (позакласний захід для учнів 5-9 класів).

 

Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1299
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча "гаряча лінія"-Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія












Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz